0
Your Καλαθι
Crowdsourcing και Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Διδακτικές εφαρμογές
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό που απευθύνεται σε ερευνητές/τριες, φοιτητές/τριες των ανθρωπιστικών σπουδών και εκπαιδευτικούς, αναδεικνύει όλες τις διαστάσεις και τη μεθοδολογία του πληθοπορισμού (Crowdsourcing) στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες (Digital Humanities) προβάλλοντας μία καινοτόμα πρόταση για την αξιοποίησή του στη σύγχρονη Διδακτική των ανθρωπιστικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το Crowdsourcing είναι η πρακτική κατά την οποία ομάδες ανθρώπων καλούνται να παρέχουν γνώσεις, -που κρίνονται απαραίτητες σε κάποιον τομέα-, αγαθά ή υπηρεσίες. Στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες αναπτύσσονται νέες διαδικασίες και τεχνολογικοί τρόποι απόκτησης και διάδοσης της επιστημονικής γνώσης στο πλαίσιο της Ψηφιακής Τεχνολογίας.
Αυτή η μονογραφία συστήνει στο ελληνικό εκπαιδευτικό κοινό τον πληθοπορισμό, αναδεικνύοντας μελέτες περίπτωσης πληθοποριστικών έργων από διάφορες χώρες και επιστημονικά πεδία, ταξινομεί τα χαρακτηριστικά τους, αναφέρεται στα θεωρητικά και μεθοδολογικά θεμέλια των Ανθρωπιστικών Επιστημών, -στα οποία εστιάζουν οι ερευνητές στο νέο, ψηφιακό περιβάλλον-, και παρουσιάζει ενδελεχώς τα εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία τους. Παράλληλα, διερευνά στο πλαίσιο των διδακτικών προσεγγίσεων των ανθρωπιστικών μαθημάτων τα πεδία εκείνα, στα οποία η εισαγωγή της πληθοποριστικής μεθόδου μπορεί να υπηρετήσει αποτελεσματικά την παιδαγωγική σκοποθεσία του σύγχρονου σχολείου.
Το Crowdsourcing είναι η πρακτική κατά την οποία ομάδες ανθρώπων καλούνται να παρέχουν γνώσεις, -που κρίνονται απαραίτητες σε κάποιον τομέα-, αγαθά ή υπηρεσίες. Στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες αναπτύσσονται νέες διαδικασίες και τεχνολογικοί τρόποι απόκτησης και διάδοσης της επιστημονικής γνώσης στο πλαίσιο της Ψηφιακής Τεχνολογίας.
Αυτή η μονογραφία συστήνει στο ελληνικό εκπαιδευτικό κοινό τον πληθοπορισμό, αναδεικνύοντας μελέτες περίπτωσης πληθοποριστικών έργων από διάφορες χώρες και επιστημονικά πεδία, ταξινομεί τα χαρακτηριστικά τους, αναφέρεται στα θεωρητικά και μεθοδολογικά θεμέλια των Ανθρωπιστικών Επιστημών, -στα οποία εστιάζουν οι ερευνητές στο νέο, ψηφιακό περιβάλλον-, και παρουσιάζει ενδελεχώς τα εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία τους. Παράλληλα, διερευνά στο πλαίσιο των διδακτικών προσεγγίσεων των ανθρωπιστικών μαθημάτων τα πεδία εκείνα, στα οποία η εισαγωγή της πληθοποριστικής μεθόδου μπορεί να υπηρετήσει αποτελεσματικά την παιδαγωγική σκοποθεσία του σύγχρονου σχολείου.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις