0
Your Καλαθι
Υποδοχή
Διαδικασίες, διαχείριση, δεξιότητες
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών.
Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη "προώθηση" του τουριστικού προϊόντος και στην "αύξηση των πωλήσεων". Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.
[...]
Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στην ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική... "υποδοχή".
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις