1) Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ίδια διεύθυνση email για παραγγελία ως επισκέπτης και για παραγγελία ως πελάτης;
Όχι, η διεύθυνση email είναι μοναδική στο protoporia.gr, αν χρησιμοποιηθεί για παραγγελία που κάνετε ως επισκέπτης δεν μπορεί έπειτα να χρησιμοποιηθεί για εγγραφή πελάτη (βγαίνει μήνυμα ότι η διεύθυνση email χρησιμοποιείται) και αντίστροφα ένας εγγεγραμμένος πελάτης δεν μπορεί με την ίδια διεύθυνση email να παραγγείλει ως επισκέπτης.
2) Πως μπορώ να συνδεθώ στο ανανεωμένο protoporia.gr;
Ακριβώς όπως και πριν, κάνοντας κλικ στο «Ο λογαριασμός μου» και γράφοντας το email σας και τον μυστικό κωδικό σας (έχουν διατηρηθεί τα ίδια στοιχεία).
3) Θα έχω πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών μου;
Στο ανανεωμένο protoporia.gr έχουν μεταφερθεί όσοι λογαριασμοί είχαν κίνηση μετά την 1/1/2016. Αν ο λοαγαριασμός σας ανήκει σε αυτούς τότε όλες οι προηγούμενες παραγγελίες σας, το καλάθι σας και η βιβλιοθήκη σας υπάρχουν και στο ανανεωμένο protoporia.gr .
4)Τι γίνεται αν έχω ξεχάσει τον κωδικό μου;
Αν ξεχάσατε τον κωδικό σας, εισάγετε το email σας στο πεδίο και πατήστε Μηδενισμός Κωδικού.
Θα λάβετε ένα email με ένα σύνδεσμο για να συνδεθείτε. Σας παρακαλούμε ακολουθήστε αυτόν τον Σύνδεσμο, στα πεδία ΚΩΔΙΚΟΣ και ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ βάλτε τον νέο σας κωδικό, τσεκάρετε το "Επιβεβαιώνω...." (στα 2 check boxes) και ο κωδικός σας έχει αλλάξει!:
5) Που είναι «Η βιβλιοθήκη μου»;
Αν ο λογαριασμός σας είχε κίνηση μετά την 1/1/2016 τότε έχει μεταφερθεί και στο ανανεωμένο protoproia.gr. Στην βιβλιοθήκη τοποθετείτε τα βιβλία που δεν θέλετε να τα αγοράσετε άμεσα. Έτσι μπορείτε να τα προσθέσετε αργότερα στο καλάθι σας και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
6) Πρέπει να συνδεθώ για να τοποθετήσω βιβλία στην βιβλιοθήκη μου ή το καλάθι μου;
Όχι μπορείτε να τοποθετήσετε όσα βιβλία εσείς νομίζετε (η βιβλιοθήκη έχει όριο 200 τίτλων). Την στιγμή που θα αποχωρήσετε από τον ιστότοπο μας τα δεδομένα αυτά θα διατηρηθούν στον υπολογιστή σας, αρκεί να είναι ενεργοποιημένη η αποδοχή cookies. Μπορείτε βέβαια να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και με αυτόν τον τρόπο το καλάθι σας και η βιβλιοθήκη σας θα είναι πάλι διαθέσιμη την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε, ακόμη και αν η αποδοχή cookies είναι απενεργοποιημένη!
7) Πως υπολογίζεται το κόστος των εξόδων αποστολής;
Για παραγγελίες άνω των 30€ που αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα η αποστολή είναι δωρεάν για πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ενώ κάτω από 30€ χρεώνονται έξοδα αποστολής 1€. Αν η αξία της παραγγελίας σας είναι μικρότερη από 10€ τότε χρεώνεστε και με έξοδα συσκευασίας- διαχείρησης 2€ (συνολικά 3€). Η αντικαταβολή χρεώνεται πάντα 1,5€.
Στο εξωτερικό το κόστος αποστολής εξαρτάται από το που πηγαίνουν τα βιβλία και από το βάρος τους. Έτσι όταν παραγγέλνετε σας ζητούνται 2 διευθύνσεις, η δική σας και η διεύθυνση αποστολής. Η χρέωση των ταχυδρομικών εξαρτάται από την διεύθυνση αποστολής, δηλαδή από το που πραγματικά πάνε τα βιβλία και όχι από την διεύθυνση χρέωσης. Το κόστος των εξόδων αποστολής είναι σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της DHL, λεπτομέρειες μπορείτε βρείτε εδώ.
Η Πρωτοπορία διατηρεί το δικαίωμα να αποστέλλει παραγγελίες εξωτερικού με τα ΕΛ.ΤΑ, ακόμη κι αν επιλέξατε DHL, αν η αποστολή είναι ανέφικτη με την DHL (πχ αν η διεύθυνση αποστολής είναι Ταχυδρομική Θυρίδα εξωτερικού ή Ταχυδρομική Θυρίδα στην Κύπρο, λόγοι ανωτέρας βίας κτλ).
Η παραλαβή από τα βιβλιοπωλεία μας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα γίνεται χωρίς την χρέωση εξόδων αποστολής, υποχρεωτική είναι όμως η πληρωμή τους με πιστωτική κάρτα.