0
Your Καλαθι
Η Βαθμολόγηση ενός κειμένου
στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Στο παρόν βιβλίο επιδιώκεται μια εμβάθυνση στον τρόπο που αξιολογείται ένα κείμενο στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η συνεισφορά αυτού του βιβλίου έγκειται στην επιστημονική αλλά και οργανωμένη παρουσίαση των παραμέτρων που αφορούν τη βαθμολόγηση ενός κειμένου.
Συγκεκριμένα, εξετάζεται:
α. τι ελέγχει σε ένα κείμενο ένας βαθμολογητής και
β. πώς μπορεί να καταλήξει σε έναν βαθμό.
Οι δύο αυτοί άξονες προσεγγίζονται μέσω της διεθνούς βιβλιογραφίας αλλά και μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε φιλολόγους στην Ελλάδα. Στο τέλος προτείνεται ένα πρακτικό μοντέλο βαθμολόγησης.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται:
σε φιλολόγους που επιθυμούν να ενισχύσουν την εγκυρότητα της βαθμολόγησής τους ή νιώθουν ανασφαλείς ως προς την αξιοπιστία των βαθμολογιών που αποδίδουν σε ένα μαθητικό κείμενο,
σε φοιτητές, μελλοντικούς εκπαιδευτικούς, που θέλουν να εξοικειωθούν με τις τεχνικές βαθμολόγησης,
σε ερευνητές που αναζητούν μία ευρεία θεωρητική βάση σχετικά με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία κατά την αξιολόγηση ενός κειμένου,
σε «φιλόδοξους» και «ανήσυχους» μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή και απλούς αναγνώστες που θέλουν να ξεκλειδώσουν τα μυστικά της αξιολόγησης/βαθμολόγησης ενός κειμένου, ώστε να είναι σε θέση να αξιολογούν μόνοι τους τα κείμενά τους.
Συγκεκριμένα, εξετάζεται:
α. τι ελέγχει σε ένα κείμενο ένας βαθμολογητής και
β. πώς μπορεί να καταλήξει σε έναν βαθμό.
Οι δύο αυτοί άξονες προσεγγίζονται μέσω της διεθνούς βιβλιογραφίας αλλά και μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε φιλολόγους στην Ελλάδα. Στο τέλος προτείνεται ένα πρακτικό μοντέλο βαθμολόγησης.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται:
σε φιλολόγους που επιθυμούν να ενισχύσουν την εγκυρότητα της βαθμολόγησής τους ή νιώθουν ανασφαλείς ως προς την αξιοπιστία των βαθμολογιών που αποδίδουν σε ένα μαθητικό κείμενο,
σε φοιτητές, μελλοντικούς εκπαιδευτικούς, που θέλουν να εξοικειωθούν με τις τεχνικές βαθμολόγησης,
σε ερευνητές που αναζητούν μία ευρεία θεωρητική βάση σχετικά με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία κατά την αξιολόγηση ενός κειμένου,
σε «φιλόδοξους» και «ανήσυχους» μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή και απλούς αναγνώστες που θέλουν να ξεκλειδώσουν τα μυστικά της αξιολόγησης/βαθμολόγησης ενός κειμένου, ώστε να είναι σε θέση να αξιολογούν μόνοι τους τα κείμενά τους.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις