0
Your Καλαθι
Αποτελεσματική διδασκαλία Μαθηματικών σε μαθητές με δυσκολίες σχολικής μάθησης και προσαρμογής
Αξιολόγηση και παρέμβαση στη Γενική Τάξη και σε Μονάδες Ειδικής Αγωγής
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το παρόν σύγγραμμα φιλοδοξεί να συμβάλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση ενός λειτουργικού και ερευνητικά τεκμηριωμένου τρόπου σκέψης και δράσης για την υλοποίηση της Αποτελεσματικής Διδασκαλίας Μαθηματικών σε μαθητές με δυσκολίες σχολικής μάθησης και προσαρμογής. Ερευνητές, παράγοντες της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί και άλλοι επαγγελματίες της γενικής και της ειδικής αγωγής, φοιτητές, γονείς, καθώς και τα ίδια τα άτομα που δυσκολεύονται στη μάθηση των Μαθηματικών, μπορούν να βρουν στις σελίδες του συγγράμματος αξιόλογες ερμηνευτικές προτάσεις και αποτελεσματικές παρεμβατικές λύσεις για την επιτυχή διαχείριση των μαθηματικών δυσκολιών.
Στα τέσσερα κεφάλαια του συγγράμματος παρουσιάζονται αναλυτικές εφαρμογές ερευνητικά τεκμηριωμένων μεθόδων και τεχνικών για τη διαπίστωση της φύσης και την εξατομικευμένη αντιμετώπιση των δυσκολιών του κάθε μαθητή. Ιδιαίτερη θέση μεταξύ των περιεχομένων έχει η παρουσίαση περιπτώσεων υλοποίησης Δυναμικής Αξιολόγησης Μαθηματικών, Μέτρησης της μαθηματικής προόδου με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα, Ελέγχου της καταλληλότητας της διδασκαλίας μέσω Ανταπόκρισης στη Διδακτική Παρέμβαση και εφαρμογής της Στοχευμένης Διδασκαλίας για Ενσυνείδητη Μάθηση Μαθηματικών. Οι μέθοδοι αξιολόγησης και διδασκαλίας που παρουσιάζονται στο σύγγραμμα εξειδικεύονται τόσο ανά δομικό στοιχείο των Μαθηματικών (προβλήματα, πράξεις, έννοιες, βασικά δεδομένα) όσο και ανά κατηγορία ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών / αναπηριών, προσφέροντας στον αναγνώστη ένα μεγάλο φάσμα εκπαιδευτικών εργαλείων για την επιτυχή υποστήριξη των μαθητών με δυσκολίες σχολικής μάθησης και προσαρμογής.
Στα τέσσερα κεφάλαια του συγγράμματος παρουσιάζονται αναλυτικές εφαρμογές ερευνητικά τεκμηριωμένων μεθόδων και τεχνικών για τη διαπίστωση της φύσης και την εξατομικευμένη αντιμετώπιση των δυσκολιών του κάθε μαθητή. Ιδιαίτερη θέση μεταξύ των περιεχομένων έχει η παρουσίαση περιπτώσεων υλοποίησης Δυναμικής Αξιολόγησης Μαθηματικών, Μέτρησης της μαθηματικής προόδου με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα, Ελέγχου της καταλληλότητας της διδασκαλίας μέσω Ανταπόκρισης στη Διδακτική Παρέμβαση και εφαρμογής της Στοχευμένης Διδασκαλίας για Ενσυνείδητη Μάθηση Μαθηματικών. Οι μέθοδοι αξιολόγησης και διδασκαλίας που παρουσιάζονται στο σύγγραμμα εξειδικεύονται τόσο ανά δομικό στοιχείο των Μαθηματικών (προβλήματα, πράξεις, έννοιες, βασικά δεδομένα) όσο και ανά κατηγορία ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών / αναπηριών, προσφέροντας στον αναγνώστη ένα μεγάλο φάσμα εκπαιδευτικών εργαλείων για την επιτυχή υποστήριξη των μαθητών με δυσκολίες σχολικής μάθησης και προσαρμογής.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις