0
Your Καλαθι
Η Έκθεση στο λύκειο, θεματικοί κύκλοι Β Τόμος
Γ' Λυκείου γενικής παιδείας
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Στην έκθεση δεν μας επιτρέπεται να λέμε την άποψή μας…
Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούσαμε από μαθητές μας παράπονα όπως κι αυτό. Πώς, όμως, διαμορφώνεται μια άποψη; Πώς προσεγγίζουμε έννοιες, ιδέες και καταστάσεις; Σίγουρα, μια βασική πηγή άντλησης αποτελεί η εμπειρία. Δεν αρκεί, όμως, πάντοτε αυτή. Χρειάζεται και η μελέτη. Βιβλία, μελέτες, άρθρα… Πλήθος κειμένων είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν για τον συγκεκριμένο σκοπό.
Στο βιβλίο αυτό συστηματοποιήσαμε το προϊόν της δικής μας μελέτης με τη μορφή θεματικών κύκλων. Σε αυτές παραθέσαμε:
-Εννοιολογικές προσεγγίσεις και ορισμούς.
-Διαγραμματική απόδοση παραγράφων, στις οποίες αποτυπώνεται η βασική ιδέα και το αποδεικτικό υλικό που κρίθηκε κατάλληλο για την ανάπτυξή της.
-Αποσπάσματα από άρθρα, δοκίμια και μελέτες, ικανά να υποστηρίξουν την επιχειρηματολογία ή να προβάλουν μια διαφορετική οπτική.
-Κριτήρια αξιολόγησης με τις απαντήσεις τους.
Με τη συνδρομή όλων αυτών πιστεύουμε ότι ο μαθητής θα μπορέσει να αξιοποιήσει την εμπειρία του, να την παρουσιάσει με τη μορφή στέρεας επιχειρηματολογίας και, τέλος, να την εκφράσει σε καλοδιατυπωμένο λόγο.
Παράλληλα, ελπίζουμε ότι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί θα αντλήσουν από το βιβλίο μας αφορμές για προβληματισμούς, οι οποίοι θα εμπλουτίσουν την εμπειρία τους και θα τους διευκολύνουν στη διδασκαλία του εν λόγω μαθήματος.
Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούσαμε από μαθητές μας παράπονα όπως κι αυτό. Πώς, όμως, διαμορφώνεται μια άποψη; Πώς προσεγγίζουμε έννοιες, ιδέες και καταστάσεις; Σίγουρα, μια βασική πηγή άντλησης αποτελεί η εμπειρία. Δεν αρκεί, όμως, πάντοτε αυτή. Χρειάζεται και η μελέτη. Βιβλία, μελέτες, άρθρα… Πλήθος κειμένων είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν για τον συγκεκριμένο σκοπό.
Στο βιβλίο αυτό συστηματοποιήσαμε το προϊόν της δικής μας μελέτης με τη μορφή θεματικών κύκλων. Σε αυτές παραθέσαμε:
-Εννοιολογικές προσεγγίσεις και ορισμούς.
-Διαγραμματική απόδοση παραγράφων, στις οποίες αποτυπώνεται η βασική ιδέα και το αποδεικτικό υλικό που κρίθηκε κατάλληλο για την ανάπτυξή της.
-Αποσπάσματα από άρθρα, δοκίμια και μελέτες, ικανά να υποστηρίξουν την επιχειρηματολογία ή να προβάλουν μια διαφορετική οπτική.
-Κριτήρια αξιολόγησης με τις απαντήσεις τους.
Με τη συνδρομή όλων αυτών πιστεύουμε ότι ο μαθητής θα μπορέσει να αξιοποιήσει την εμπειρία του, να την παρουσιάσει με τη μορφή στέρεας επιχειρηματολογίας και, τέλος, να την εκφράσει σε καλοδιατυπωμένο λόγο.
Παράλληλα, ελπίζουμε ότι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί θα αντλήσουν από το βιβλίο μας αφορμές για προβληματισμούς, οι οποίοι θα εμπλουτίσουν την εμπειρία τους και θα τους διευκολύνουν στη διδασκαλία του εν λόγω μαθήματος.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις