0
Your Καλαθι
Η ύλη των ονείρων 1: Η προίκα της Αριάδνης
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το 1° Βιβλίο «Η ΥΛΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ», με υπότιτλο «Η Προίκα της Αριάδνης», αποτελεί την αρχή μιάς σειράς μορφωτικών συνθέσεων με τη μορφή μυθιστορηματικού δοκιμίου, όπου συνδυάζεται άριστα ο λόγος των φιλοσόφων, επιστημόνων, ποιητών, διανοουμένων στην αναζήτηση της γνώσης του Εαυτού και του Κόσμου, με στοχαστικούς προβληματισμούς, με σοβαρή διερεύνηση, ισχυρό πνευματικό έρωτα και εκστατικούς οραματισμούς.
Αρχίζει με τον 1° Κύκλο, από την ευαίσθητη παιδική ηλικία, με άμεσες βιωματικές θεάσεις στον άγοντα άξονα μιας ιερής μυσταγωγίας στις Αρχές του Ελληνικού Πολιτισμού , με την Παγκόσμια εμβέλειά του , στοχεύοντας στην έμπνευση και ανάδυση των ευγενέστερων ψυχοπνευματικών ιδιοτήτων του ανθρώπου .
Εδώ το « Παιδί » δεν περιορίζεται ηλικιακά σε στενά χρονικά όρια, αλλά νοείται ψυχολογικά, ως αφετηρία, με όλες τις ιδιότητες της αθωότητας και της ορμής της ζωής και τα παρεπόμενά τους (λάθη,πάθη, ανωριμότητα, άγνοια...), σ’ έναν διαρκή επιτακτικόν αγώνα γνώσης-απελευθέρωσης, με ανάπτυξη πρωτόβουλης κρίσης, ευθύνης, αυτενέργειας, δημιουργικότητας, προς εκ-παίδευση , ωρίμανση και ψυχολογική «ενηλικίωση», μέσα στις αντίξοες συνθήκες του ιστορικού στίγματος της σύγχρονης εποχής .
Εδώ οι μεγάλες απορίες, τα ερωτηματικά, οι προβληματισμοί για τα σοβαρά θέματα της ζωής του ανθρώπου μέσα στον Κόσμο βρίσκουν εξαιρετικά στοχαστικές απαντήσεις από τους σοφούς της αρχαιότητας και τους σύγχρονους πνευματικούς ανθρώπους, που δίνουν έμπνευση και ώθηση για καλύτερα πνευματικά άλματα,για προσωπικές μοναδικές εμπειρίες αυτογνωσίας και κοσμογνωσίας, και για άμεση ευεργετική αγαπητική δράση προς όλα τα όντα .
Η παράθεση αρχαίων ελληνικών κειμένων λειτουργεί αυθεντικά «σημαίνοντας» προς ενεργοποίηση, ως γλώσσα κωδική της Θείας Δημιουρ-γίας , των εγκεφαλικών κέντρων και προς αποκρυπτογράφηση των φυσικών Νόμων .
Με αυτές τις συντεταγμένες ορίζουσες συνεχίζεται το πνευματικό ταξίδι στην εφηβεία, με τον 2° Κύκλο του έργου, όπου η στοχαστική διαλογική γίνεται δυνατότερη και πλέον πολυσύνθετη, ανεβάζοντας την ευθύνη του ατόμου στην έκφραση προσωπικής κρίσης και δημιουργικής συμμετοχής στα δρώμενα του Κόσμου .
Το 1° Βιβλίο «Η ΥΛΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ», με υπότιτλο «Η Προίκα της Αριάδνης», αποτελεί την αρχή μιάς σειράς μορφωτικών συνθέσεων με τη μορφή μυθιστορηματικού δοκιμίου, όπου συνδυάζεται άριστα ο λόγος των φιλοσόφων, επιστημόνων, ποιητών, διανοουμένων στην αναζήτηση της γνώσης του Εαυτού και του Κόσμου, με στοχαστικούς προβληματισμούς, με σοβαρή διερεύνηση, ισχυρό πνευματικό έρωτα και εκστατικούς οραματισμούς.
Αρχίζει με τον 1° Κύκλο, από την ευαίσθητη παιδική ηλικία, με άμεσες βιωματικές θεάσεις στον άγοντα άξονα μιας ιερής μυσταγωγίας στις Αρχές του Ελληνικού Πολιτισμού , με την Παγκόσμια εμβέλειά του , στοχεύοντας στην έμπνευση και ανάδυση των ευγενέστερων ψυχοπνευματικών ιδιοτήτων του ανθρώπου .
Εδώ το « Παιδί » δεν περιορίζεται ηλικιακά σε στενά χρονικά όρια, αλλά νοείται ψυχολογικά, ως αφετηρία, με όλες τις ιδιότητες της αθωότητας και της ορμής της ζωής και τα παρεπόμενά τους (λάθη,πάθη, ανωριμότητα, άγνοια...), σ’ έναν διαρκή επιτακτικόν αγώνα γνώσης-απελευθέρωσης, με ανάπτυξη πρωτόβουλης κρίσης, ευθύνης, αυτενέργειας, δημιουργικότητας, προς εκ-παίδευση , ωρίμανση και ψυχολογική «ενηλικίωση», μέσα στις αντίξοες συνθήκες του ιστορικού στίγματος της σύγχρονης εποχής .
Εδώ οι μεγάλες απορίες, τα ερωτηματικά, οι προβληματισμοί για τα σοβαρά θέματα της ζωής του ανθρώπου μέσα στον Κόσμο βρίσκουν εξαιρετικά στοχαστικές απαντήσεις από τους σοφούς της αρχαιότητας και τους σύγχρονους πνευματικούς ανθρώπους, που δίνουν έμπνευση και ώθηση για καλύτερα πνευματικά άλματα,για προσωπικές μοναδικές εμπειρίες αυτογνωσίας και κοσμογνωσίας, και για άμεση ευεργετική αγαπητική δράση προς όλα τα όντα .
Η παράθεση αρχαίων ελληνικών κειμένων λειτουργεί αυθεντικά «σημαίνοντας» προς ενεργοποίηση, ως γλώσσα κωδική της Θείας Δημιουρ-γίας , των εγκεφαλικών κέντρων και προς αποκρυπτογράφηση των φυσικών Νόμων .
Με αυτές τις συντεταγμένες ορίζουσες συνεχίζεται το πνευματικό ταξίδι στην εφηβεία, με τον 2° Κύκλο του έργου, όπου η στοχαστική διαλογική γίνεται δυνατότερη και πλέον πολυσύνθετη, ανεβάζοντας την ευθύνη του ατόμου στην έκφραση προσωπικής κρίσης και δημιουργικής συμμετοχής στα δρώμενα του Κόσμου .
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις