Αμφ-e-δρομη διαφήμιση
20%
Περιγραφή
Το βιβλίο ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ των Εκδόσεων LIBRIS-TECH αποτελεί ένα εγχειρίδιο για την επιτυχημένη πλοήγηση στα νέα διαφημιστικά μέσα: Διαδίκτυο, κινητή τηλεφωνία, διαδραστική τηλεόραση.
Η συγγραφική ομάδα (Α. Αϊβαλής, Λ. Αρριανάς, Γ. Δημητρόπουλος, Δ. Μοσχοπούλου, Β. Μπακόπουλος, Γ. Ροσσολάτος, Ε. Σακκάς, Γ. Σαλιάρης-Φασσέας / επιμέλεια ύλης: Γ. Ροσσολάτος) αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου, που στόχο τους έχουν να μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους σε θέματα σχεδίασης, υλοποίησης και ελέγχου μιας διαφημιστικής εκστρατείας στα Αμφίδρομα Διαφημιστικά Μέσα, με γνώμονα πάντοτε τα προβλήματα που οι ίδιοι αντιμετωπίζουν σε πραγματικές συνθήκες.
Μέσα από μια πληθώρα case-studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εξετάζονται ποικίλα θέματα που σχετίζονται με την Αμφίδρομη Διαφήμιση, όπως το πώς μπορεί μια διαφημιστική εκστρατεία στα Αμφίδρομα Διαφημιστικά Μέσα να ενταχθεί με επιτυχία σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας, ποιες είναι οι νομικές πτυχές της διαφήμισης στο Διαδίκτυο και ποια η προβληματική περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων κ.λπ.
Με δεδομένο ότι το θέμα της Αμφίδρομης Διαφημιστικής Επικοινωνίας είναι αρκετά σύνθετο για να εξαντληθεί στο πλαίσιο μιας μεμονωμένης έκδοσης, το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να αναδείξει τις σημαντικότερες πλευρές του και να αποτελέσει έναν χρήσιμο οδηγό στην πλοήγησή σας στην πολυτάραχη θάλασσα της Αμφίδρομης Διαφήμισης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις