0
Your Καλαθι
Τα πέντε κλειδιά
Συμβιωτικές σχέσεις εντός και εκτός του εργασιακού χώρου
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το απόλυτο εργασιακό εγχειρίδιο για τις επαγγελματικές σχέσεις
Αναρωτηθήκατε ποτέ τι µπορεί να συµβαίνει στα παρασκήνια µιας επιχείρησης, που την κάνει να λειτουργεί οµαλά; Αυτό το πρωτοποριακό εγχειρίδιο σας δίνει µια πλήρη εικόνα για να απογειώσετε τις σχέσεις εντός κι εκτός του εργασιακού περιβάλλοντος.
Χρησιµοποιούµε τον κλάδο της φιλοξενίας ως φόντο για τη συζήτησή µας, διότι από τη φύση του χρειάζεται µεγάλο εργατικό δυναµικό. Το ακροατήριό µας είναι τόσο ο απλός επισκέπτης (κάποιος δηλαδή που έχει µείνει σε κάποιο ξενοδοχείο και έχει αναρωτηθεί τι µπορεί να συµβαίνει στα παρασκήνια), όσο και ο ενεργός επαγγελµατίας στην παγκόσµια ακµάζουσα βιοµηχανία της φιλοξενίας.
Περνάµε το µεγαλύτερο µέρος της ενήλικης ζωής µας στην εργασία µας, όπου έχουµε τους περισσότερους φίλους µας και κατ’ επέκταση τις σχέσεις µας. Οι άνθρωποι είναι από τη φύση τους κοινωνικά πλάσµατα. Οι οργανισµοί από τη φύση τους είναι ανθρώπινες κατασκευές. Οι περισσότεροι από εµάς έχουµε µια ψυχολογική ανάγκη για την αίσθηση του ανήκειν. Η «ανάγκη του ανήκειν» είναι µία από τις πέντε παγκόσµιες αλήθειες ή βασικές ανθρώπινες ανάγκες που οι άνθρωποι επιζητούν.
Παρουσιάζουµε έναν «τρόπο σκέψης», ένα σύστηµα ή µια µέθοδο που ονοµάζεται Six Sigma, η οποία, µεταξύ άλλων, µας υποχρεώνει να εστιάζουµε στα γεγονότα και όχι µόνο στη διαίσθηση και να σκεφτόµαστε κριτικά. Χρησιµοποιώντας το σύστηµα σωστά, µπορεί να αποτελέσει καταλύτη για αποτελεσµατική αλλαγή, αναπτύσσοντας εξαιρετικές δεξιότητες και µια στάση νικητή.
Οι επιτυχηµένοι οργανισµοί προσθέτουν αξία εστιάζοντας στην εκτέλεση των σωστών στρατηγικών και έχοντας στόχους µε σκοπό. Επισηµαίνουµε µια αποδεδειγµένη βασική στρατηγική, η οποία είναι η τοποθέτηση «πρώτα οι άνθρωποι και µετά οι πελάτες». Δείχνουµε επίσης πώς οι «ανθρωποκεντρικοί οργανισµοί» έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας και επιβίωσης. Για τον σκοπό αυτόν, προτείνουµε πέντε βασικές στρατηγικές (εξού και ο τίτλος του βιβλίου) µαζί µε µια στρατηγική ή ένα στυλ διοίκησης που ονοµάζουµε «συµβιωτική ηγεσία».
Αναρωτηθήκατε ποτέ τι µπορεί να συµβαίνει στα παρασκήνια µιας επιχείρησης, που την κάνει να λειτουργεί οµαλά; Αυτό το πρωτοποριακό εγχειρίδιο σας δίνει µια πλήρη εικόνα για να απογειώσετε τις σχέσεις εντός κι εκτός του εργασιακού περιβάλλοντος.
Χρησιµοποιούµε τον κλάδο της φιλοξενίας ως φόντο για τη συζήτησή µας, διότι από τη φύση του χρειάζεται µεγάλο εργατικό δυναµικό. Το ακροατήριό µας είναι τόσο ο απλός επισκέπτης (κάποιος δηλαδή που έχει µείνει σε κάποιο ξενοδοχείο και έχει αναρωτηθεί τι µπορεί να συµβαίνει στα παρασκήνια), όσο και ο ενεργός επαγγελµατίας στην παγκόσµια ακµάζουσα βιοµηχανία της φιλοξενίας.
Περνάµε το µεγαλύτερο µέρος της ενήλικης ζωής µας στην εργασία µας, όπου έχουµε τους περισσότερους φίλους µας και κατ’ επέκταση τις σχέσεις µας. Οι άνθρωποι είναι από τη φύση τους κοινωνικά πλάσµατα. Οι οργανισµοί από τη φύση τους είναι ανθρώπινες κατασκευές. Οι περισσότεροι από εµάς έχουµε µια ψυχολογική ανάγκη για την αίσθηση του ανήκειν. Η «ανάγκη του ανήκειν» είναι µία από τις πέντε παγκόσµιες αλήθειες ή βασικές ανθρώπινες ανάγκες που οι άνθρωποι επιζητούν.
Παρουσιάζουµε έναν «τρόπο σκέψης», ένα σύστηµα ή µια µέθοδο που ονοµάζεται Six Sigma, η οποία, µεταξύ άλλων, µας υποχρεώνει να εστιάζουµε στα γεγονότα και όχι µόνο στη διαίσθηση και να σκεφτόµαστε κριτικά. Χρησιµοποιώντας το σύστηµα σωστά, µπορεί να αποτελέσει καταλύτη για αποτελεσµατική αλλαγή, αναπτύσσοντας εξαιρετικές δεξιότητες και µια στάση νικητή.
Οι επιτυχηµένοι οργανισµοί προσθέτουν αξία εστιάζοντας στην εκτέλεση των σωστών στρατηγικών και έχοντας στόχους µε σκοπό. Επισηµαίνουµε µια αποδεδειγµένη βασική στρατηγική, η οποία είναι η τοποθέτηση «πρώτα οι άνθρωποι και µετά οι πελάτες». Δείχνουµε επίσης πώς οι «ανθρωποκεντρικοί οργανισµοί» έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας και επιβίωσης. Για τον σκοπό αυτόν, προτείνουµε πέντε βασικές στρατηγικές (εξού και ο τίτλος του βιβλίου) µαζί µε µια στρατηγική ή ένα στυλ διοίκησης που ονοµάζουµε «συµβιωτική ηγεσία».
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις