0
Your Καλαθι
Πώς να ολοκληρώνετε τις δουλειές σας
Η τέχνη της παραγωγικότητας χωρίς στρες Νέα ανανεωμένη έκδοση
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το παγκόσμιο μπεστ σέλερ κυκλοφορεί τώρα σε νέα ανανεωμένη έκδοση.
Ανακαλύψτε τις πλήρως επικαιροποιημένες, πανίσχυρες μεθόδους του μπεστ σέλερ των New York Times Ντέιβιντ Άλεν για αποδοτικότητα χωρίς στρες στην εργασία και στη ζωή.
Το Πώς να ολοκληρώνετε τις δουλειές σας του Ντέιβιντ Άλεν, όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, χαρακτηρίστηκε ως «το πλέον αξιόπιστο βιβλίο αυτοβοήθειας της δεκαετίας» (Time). Έκτοτε η μεθοδολογία του αποτελεί μια πλήρη κουλτούρα προσωπικής οργάνωσης που επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε. Ο πολύπειρος σύμβουλος και ειδικός σε θέματα μάνατζμεντ και υπηρεσίες καθοδήγησης έγραψε εκ νέου το βιβλίο, βάσει των νέων οπτικών του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος και ενσωματώνοντας στοιχεία που επικυρώνουν τη διαχρονική του ρήση ότι «έχουμε μυαλό για να κατεβάζουμε ιδέες και για να τις κάνουμε πράξη!».
Η θέση του Άλεν είναι απλή: Η παραγωγικότητά μας είναι ευθέως ανάλογη της ικανότητάς μας να χαλαρώνουμε. Μόνο όταν το μυαλό είναι καθαρό και οι σκέψεις οργανωμένες, μπορούμε να επιτύχουμε αξιόλογα αποτελέσματα και να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητά μας. Ξεκινώντας από βασικές αρχές και φτάνοντας σε δοκιμασμένες τεχνικές, το βιβλίο αυτό εξηγεί πώς
να εφαρμόζετε τον κανόνα «κάν’ το, ανάθεσέ το, ανάβαλέ το, απόρριψέ το», όταν διαχειρίζεστε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο,
να επαναξιολογείτε στόχους και να παραμένετε συγκεντρωμένοι ακόμα και σε μεταβαλλόμενες καταστάσεις,
να σχεδιάζετε πρότζεκτ και να ξεπερνάτε τα εμπόδια,
να αντιμετωπίζετε το άγχος και την πίεση,
να αισθάνεστε καλά για όσα δεν κάνετε.
Ανακαλύψτε τις πλήρως επικαιροποιημένες, πανίσχυρες μεθόδους του μπεστ σέλερ των New York Times Ντέιβιντ Άλεν για αποδοτικότητα χωρίς στρες στην εργασία και στη ζωή.
Το Πώς να ολοκληρώνετε τις δουλειές σας του Ντέιβιντ Άλεν, όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, χαρακτηρίστηκε ως «το πλέον αξιόπιστο βιβλίο αυτοβοήθειας της δεκαετίας» (Time). Έκτοτε η μεθοδολογία του αποτελεί μια πλήρη κουλτούρα προσωπικής οργάνωσης που επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε. Ο πολύπειρος σύμβουλος και ειδικός σε θέματα μάνατζμεντ και υπηρεσίες καθοδήγησης έγραψε εκ νέου το βιβλίο, βάσει των νέων οπτικών του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος και ενσωματώνοντας στοιχεία που επικυρώνουν τη διαχρονική του ρήση ότι «έχουμε μυαλό για να κατεβάζουμε ιδέες και για να τις κάνουμε πράξη!».
Η θέση του Άλεν είναι απλή: Η παραγωγικότητά μας είναι ευθέως ανάλογη της ικανότητάς μας να χαλαρώνουμε. Μόνο όταν το μυαλό είναι καθαρό και οι σκέψεις οργανωμένες, μπορούμε να επιτύχουμε αξιόλογα αποτελέσματα και να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητά μας. Ξεκινώντας από βασικές αρχές και φτάνοντας σε δοκιμασμένες τεχνικές, το βιβλίο αυτό εξηγεί πώς
να εφαρμόζετε τον κανόνα «κάν’ το, ανάθεσέ το, ανάβαλέ το, απόρριψέ το», όταν διαχειρίζεστε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο,
να επαναξιολογείτε στόχους και να παραμένετε συγκεντρωμένοι ακόμα και σε μεταβαλλόμενες καταστάσεις,
να σχεδιάζετε πρότζεκτ και να ξεπερνάτε τα εμπόδια,
να αντιμετωπίζετε το άγχος και την πίεση,
να αισθάνεστε καλά για όσα δεν κάνετε.
Κριτικές
11/04/2024, 09:38
11/04/2024, 09:38