0
Your Καλαθι
Οργάνωση και Διοίκηση πωλήσεων (δεμ.)
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Ποια είναι τα προβλήματα στον τομέα των πωλήσεων, πώς τίθενται οι στόχοι για την δραστηριότητα, πώς προγραμματίζεται ή λειτουργία, πώς δομείται ή οργάνωση και τελικά πώς ελέγχεται το σύστημα. Αυτά είναι μερικά από τα πλέον σημαντικά ερωτήματα στα όποια έρχεται να δώσει εμπεριστατωμένες απαντήσεις αυτό το σύγγραμμα. Το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει τακτικά σύμβουλο για τα στελέχη των επιχειρήσεων όλων των επιπέδων και μια πηγή μαθήσεως για τον σπουδαστή της διοικητικής των επιχειρήσεων.
Είναι μία πλήρης και εις βάθος μελέτη με πάμπολλα παραδείγματα, ερωτήματα και διαγράμματα και φυσικά, ολόκληρη την θεωρητική υποδομή πού την κάνει εξ ίσου χρήσιμη τόσο στον σπουδαστή της -Διοικητικής των Επιχειρήσεων- όσο και στον επιχειρηματία και τα στελέχη του πού αναζητούν μια πολύ ζωντανή και σύγχρονη ανάλυση του θέματος.
Το σύγγραμμα αρχίζει από μια θεώρηση του Μάρκετινγκ βασισμένη στις σύγχρονες αντιλήψεις πάνω σ' αυτό το θέμα και εμπεδώνει πλήρως τον ρόλο και το έργο της διευθύνσεως πωλήσεων μέσα στην επιχείρηση, αφού όμως πρώτα δώσει μία Ολοκληρωμένη περιγραφή όλων των μέσων τα οποία διαθέτει ή επιχείρηση, ένα από τα οποία είναι oι πωλήσεις. Έτσι επιτυγχάνεται μία πολύ καλή ισορροπία.
Αναφορικά με τα κύριο αντικείμενο, ή κάλυψη είναι συστηματική και πλήρης. Περνά σταδιακά άπα την Οργάνωση, τις λειτουργίες, τον προγραμματισμό, την σύσταση και διοίκηση της δυνάμεως των πωλητών, τις τεχνικές των πωλήσεων, την εκτέλεση της εργασίας, και τον απολογισμό και έλεγχο των αποτελεσμάτων σε σχέση με το πρόγραμμα.
Είναι μία πλήρης και εις βάθος μελέτη με πάμπολλα παραδείγματα, ερωτήματα και διαγράμματα και φυσικά, ολόκληρη την θεωρητική υποδομή πού την κάνει εξ ίσου χρήσιμη τόσο στον σπουδαστή της -Διοικητικής των Επιχειρήσεων- όσο και στον επιχειρηματία και τα στελέχη του πού αναζητούν μια πολύ ζωντανή και σύγχρονη ανάλυση του θέματος.
Το σύγγραμμα αρχίζει από μια θεώρηση του Μάρκετινγκ βασισμένη στις σύγχρονες αντιλήψεις πάνω σ' αυτό το θέμα και εμπεδώνει πλήρως τον ρόλο και το έργο της διευθύνσεως πωλήσεων μέσα στην επιχείρηση, αφού όμως πρώτα δώσει μία Ολοκληρωμένη περιγραφή όλων των μέσων τα οποία διαθέτει ή επιχείρηση, ένα από τα οποία είναι oι πωλήσεις. Έτσι επιτυγχάνεται μία πολύ καλή ισορροπία.
Αναφορικά με τα κύριο αντικείμενο, ή κάλυψη είναι συστηματική και πλήρης. Περνά σταδιακά άπα την Οργάνωση, τις λειτουργίες, τον προγραμματισμό, την σύσταση και διοίκηση της δυνάμεως των πωλητών, τις τεχνικές των πωλήσεων, την εκτέλεση της εργασίας, και τον απολογισμό και έλεγχο των αποτελεσμάτων σε σχέση με το πρόγραμμα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις