0
Your Καλαθι
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) ανήκει στα μαθήματα του κύκλου Πληροφορικής και Υπηρεσιών της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης του Γενικού Λυκείου. Διδάσκεται από το σχολικό έτος 1999-2000 στη Γ΄ και στη Δ΄ τάξη ημερησίων και εσπερινών λυκείων και εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο. Αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα που διδάσκουν σήμερα οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς σχετίζεται τόσο με την εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όσο και με τη γνωστική τους ανάπτυξη.
Στην έκδοση αυτή, περιλαμβάνονται εννέα (9) εργασίες εκπαιδευτικών και ερευνητών που αναλύουν με θεωρητικό και πρακτικό τρόπο το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του μαθήματος ΑΕΠΠ. Τα άρθρα κατηγοριοποιούνται στις ακόλουθες τέσσερις ενότητες: α) αποτελέσματα ερευνών και μελετών, β) εκπαιδευτικά λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού, γ) διδακτικό πακέτο και δ) το μέλλον του μαθήματος ΑΕΠΠ και στόχο έχουν τη βελτίωση του μαθήματος, την κοινή αντιμετώπιση διαφόρων ζητημάτων και τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για μελλοντικές συζητήσεις.
Η συλλογή, επιμέλεια και διάρθρωση αυτού του τόμου, έγινε με γνώμονα α) την πρακτική αξιοποίηση των εργασιών από μάχιμους εκπαιδευτικούς που είτε κάνουν τα πρώτα βήματά τους στη διδασκαλία του μαθήματος, είτε έχουν σημαντική εμπειρία, αλλά θέλουν να εντοπίσουν μικρές λεπτομέρειες που θα βελτιώσουν περαιτέρω τη διδασκαλία τους, β) τη χρήση του από άλλους ερευνητές και γ) τη διδακτική χρήση του σε μαθήματα αλγοριθμικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στην έκδοση αυτή, περιλαμβάνονται εννέα (9) εργασίες εκπαιδευτικών και ερευνητών που αναλύουν με θεωρητικό και πρακτικό τρόπο το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του μαθήματος ΑΕΠΠ. Τα άρθρα κατηγοριοποιούνται στις ακόλουθες τέσσερις ενότητες: α) αποτελέσματα ερευνών και μελετών, β) εκπαιδευτικά λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού, γ) διδακτικό πακέτο και δ) το μέλλον του μαθήματος ΑΕΠΠ και στόχο έχουν τη βελτίωση του μαθήματος, την κοινή αντιμετώπιση διαφόρων ζητημάτων και τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για μελλοντικές συζητήσεις.
Η συλλογή, επιμέλεια και διάρθρωση αυτού του τόμου, έγινε με γνώμονα α) την πρακτική αξιοποίηση των εργασιών από μάχιμους εκπαιδευτικούς που είτε κάνουν τα πρώτα βήματά τους στη διδασκαλία του μαθήματος, είτε έχουν σημαντική εμπειρία, αλλά θέλουν να εντοπίσουν μικρές λεπτομέρειες που θα βελτιώσουν περαιτέρω τη διδασκαλία τους, β) τη χρήση του από άλλους ερευνητές και γ) τη διδακτική χρήση του σε μαθήματα αλγοριθμικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις