0
Your Καλαθι
Ισλάμ, Τουρκία and Μετανάστευση
Παράγοντες ανησυχίας
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Υπάρχει Ισλαμοφοβία, ή στην πραγματικότητα αυτό που χαρακτηρίζει όσους ανησυχούν για την αναβίωση του ακραίου ισλαμικού φανατισμού ειναι ο Ισλαμορεαλισμός; Από την άλλη πλευρά: οι κινήσεις Ισλαμολατρίας, από όσους δικαιολογούν ή εθελοτυφλούν μπροστά στις ακρότητες των πιστών τζιχαντιστών, εξοργίζουν την κοινή γνώμη της Δύσης. Και συχνά οδηγούν την κατάσταση στα άκρα και θέτοντας σε κίνδυνο την κοινωνική συνοχή.
Η ελληνική κοινωνία έχει εξοικειωθεί πλέον αρκετά με το Ισλάμ. Ειδήσεις από όλο τον κόσμο για βιαιότητες, συγκρούσεις, επαναστάσεις και καταλήψεις εξουσίας συχνότατα κατακλύζουν τις οθόνες των τηλεοράσεων και την θεματολογία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το σαλόνι μας γεμίζει από περιγραφές, αιματηρών συχνά, ανταλλαγών επιθετικών ενεργειών. Ενώ αραβικές λέξεις συνήθεις στην ισλαμική θρησκεία έχουν γίνει γνωστές και διανθίζουν τις συζητήσεις μεταξύ Ελλήνων. Ονόματα προσωπικοτήτων, περιοχών ή οργανώσεων, συχνά σε γλώσσες ξενικές για εμάς (Αραβικά, Φαρσί, Παστό, Ουρντού, Σίντι, Δαρδικά, Σομάλι, Ορόμο κ.ά.) βουίζουν στ’ αυτιά μας. Όροι πολιτικοθρησκευτικοί πρωτάκουστοι (τζιχάντ, σαλάφι, χαιζίρια, χαντίντ, φατουά κά) ανακοινώνονται μέσω των δελτίων ειδήσεων και ζαλίζουν τους εγκεφάλους φοιτητών και μελετητών πολιτικών επιστημών, θεολογίας ή διεθνών σχέσεων. Περίπλοκες τέλος και δυσνόητες για μας έννοιες λειτουργίας της κοινωνίας και της πολιτικής συχνά ακούγονται (ακούντα, ταουχίντ, χακιμίγια, τακφίρ κά) εντυπωσιάζοντας τον ανύποπτο ακροατή! Έχουμε μπει σε ένα καινούργιο σίγουρα κόσμο που μας επιφυλάσσει εκπλήξεις και νέες εμπειρίες. Όλα αυτά ηχούν κάπως πρωτόγνωρα. Θα συνυπάρξουν, όμως, όπως δείχνουν τα πράγματα για μεγάλο διάστημα κοντά μας. (Από την εισαγωγή του βιβλίου).islam tourkia.
Η ελληνική κοινωνία έχει εξοικειωθεί πλέον αρκετά με το Ισλάμ. Ειδήσεις από όλο τον κόσμο για βιαιότητες, συγκρούσεις, επαναστάσεις και καταλήψεις εξουσίας συχνότατα κατακλύζουν τις οθόνες των τηλεοράσεων και την θεματολογία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το σαλόνι μας γεμίζει από περιγραφές, αιματηρών συχνά, ανταλλαγών επιθετικών ενεργειών. Ενώ αραβικές λέξεις συνήθεις στην ισλαμική θρησκεία έχουν γίνει γνωστές και διανθίζουν τις συζητήσεις μεταξύ Ελλήνων. Ονόματα προσωπικοτήτων, περιοχών ή οργανώσεων, συχνά σε γλώσσες ξενικές για εμάς (Αραβικά, Φαρσί, Παστό, Ουρντού, Σίντι, Δαρδικά, Σομάλι, Ορόμο κ.ά.) βουίζουν στ’ αυτιά μας. Όροι πολιτικοθρησκευτικοί πρωτάκουστοι (τζιχάντ, σαλάφι, χαιζίρια, χαντίντ, φατουά κά) ανακοινώνονται μέσω των δελτίων ειδήσεων και ζαλίζουν τους εγκεφάλους φοιτητών και μελετητών πολιτικών επιστημών, θεολογίας ή διεθνών σχέσεων. Περίπλοκες τέλος και δυσνόητες για μας έννοιες λειτουργίας της κοινωνίας και της πολιτικής συχνά ακούγονται (ακούντα, ταουχίντ, χακιμίγια, τακφίρ κά) εντυπωσιάζοντας τον ανύποπτο ακροατή! Έχουμε μπει σε ένα καινούργιο σίγουρα κόσμο που μας επιφυλάσσει εκπλήξεις και νέες εμπειρίες. Όλα αυτά ηχούν κάπως πρωτόγνωρα. Θα συνυπάρξουν, όμως, όπως δείχνουν τα πράγματα για μεγάλο διάστημα κοντά μας. (Από την εισαγωγή του βιβλίου).islam tourkia.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις