0
Your Καλαθι
Ένα δέντρο για τις 4 εποχές του χρόνου
Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση: Εικαστική και θεατρική προσέγγιση: Τεχνικές μυθοπλασίας
Περιγραφή
Τι θα συνέβαινε, αν μια φθινοπωρινή μέρα η τάξη μας μεταμορφωνόταν σε μουσείο σύγχρονης τέχνης;
Πόσες ιστορίες μπορεί να κρύβει ένας πίνακας του Βίνσεντ Βαν Γκογκ;
Μπορεί ένα τοπίο ζωγραφισμένο από τον Πάμπλο Πικάσο να μας γνωρίσει τον χειμώνα;
Ποια σχέση μπορεί να έχει το Τρελοβάπορο του Οδυσσέα Ελύτη με τον Σαλβαδόρ Νταλί και το καλοκαίρι;
Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να δώσει σε παιδαγωγούς της προσχολικής εκπαίδευσης ιδέες για την ανάπτυξη σχεδίων εργασίας που αφορούν τις 4 εποχές του χρόνου.
Η προσέγγιση γίνεται μέσα από πίνακες ζωγραφικής, τεχνικές θεατρικού παιχνιδιού και κουκλοθέατρου, λογοτεχνικά κείμενα και εικαστικές δράσεις. Έργα των Βαν Γκογκ, Κλιμτ, Νταλί, Πικάσο και άλλων καλλιτεχνών γίνονται το ερέθισμα για την παρουσίαση δρώμενων, τη δημιουργία μύθων, ομαδικών παιχνιδιών και κατασκευών με απλά υλικά. Τα έργα των παιδιών που παρουσιάζονται στο βιβλίο αποδεικνύουν ότι η Τέχνη μπορεί και πρέπει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι στο καθημερινό σχολικό πρόγραμμα.
Οι δράσεις αφορούν παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας, μπορούν όμως εύστοχα να χρησιμοποιηθούν, με επιμέρους τροποποιήσεις, ως οδηγός για ομάδες μεγαλύτερων παιδιών, ακόμα και ενηλίκων.
Πόσες ιστορίες μπορεί να κρύβει ένας πίνακας του Βίνσεντ Βαν Γκογκ;
Μπορεί ένα τοπίο ζωγραφισμένο από τον Πάμπλο Πικάσο να μας γνωρίσει τον χειμώνα;
Ποια σχέση μπορεί να έχει το Τρελοβάπορο του Οδυσσέα Ελύτη με τον Σαλβαδόρ Νταλί και το καλοκαίρι;
Το βιβλίο αυτό έχει στόχο να δώσει σε παιδαγωγούς της προσχολικής εκπαίδευσης ιδέες για την ανάπτυξη σχεδίων εργασίας που αφορούν τις 4 εποχές του χρόνου.
Η προσέγγιση γίνεται μέσα από πίνακες ζωγραφικής, τεχνικές θεατρικού παιχνιδιού και κουκλοθέατρου, λογοτεχνικά κείμενα και εικαστικές δράσεις. Έργα των Βαν Γκογκ, Κλιμτ, Νταλί, Πικάσο και άλλων καλλιτεχνών γίνονται το ερέθισμα για την παρουσίαση δρώμενων, τη δημιουργία μύθων, ομαδικών παιχνιδιών και κατασκευών με απλά υλικά. Τα έργα των παιδιών που παρουσιάζονται στο βιβλίο αποδεικνύουν ότι η Τέχνη μπορεί και πρέπει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι στο καθημερινό σχολικό πρόγραμμα.
Οι δράσεις αφορούν παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας, μπορούν όμως εύστοχα να χρησιμοποιηθούν, με επιμέρους τροποποιήσεις, ως οδηγός για ομάδες μεγαλύτερων παιδιών, ακόμα και ενηλίκων.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις