0
Your Καλαθι
Περίγραμμα της νεοελληνικής εκπαίδεσης 1821-2017
Οργάνωση του Εκπαιδευτικού Συστήματος
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Με την εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστεί το γενικό πλαίσιο (= περίγραμμα) του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι κατά την διάρκεια του μακρόχρονου διαστήματος 1821-2017 της δημιουργίας και της πορείας του ελληνικού κράτους.
Στα εκπαιδευτικά πράγματα εκδηλώθηκαν διάφορες κινήσεις (θετικές-αρνητικές), προσπάθειες θεμελίωσης, αποκρυστάλλωσης, ανασυγκρότησης, αναδιάρθρωσης αυτού που ονομάζεται «εκπαιδευτικό σύστημα», αλλά και αδράνειες, οπισθοδρομήσεις, ανατροπές, ακολουθώντας έτσι τη γενική πορεία της χώρας.
Οι διάφορες γενικώς αλλαγές που σημειώθηκαν είχαν –θεωρητικά– ως στόχο την προσαρμογή της εκπαίδευσης στις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που στο μεταξύ διαμορφώνονταν, δηλαδή αυτό που τιτλοφορείται «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση», με επιδίωξη τον αστικό εκσυγχρονισμό του ελληνικού σχολείου, αλλά και η εμφάνιση των οπισθοχωρήσεων και των «κατεδαφίσεων» των θετικών βημάτων, αυτό δηλαδή που ονομάζεται «αντιμεταρρύθμιση», συνθέτουν τον γενικό «καμβά» μέσα στον οποίο κινήθηκαν οι εκπαιδευτικές διαδικασίες.
Στα εκπαιδευτικά πράγματα εκδηλώθηκαν διάφορες κινήσεις (θετικές-αρνητικές), προσπάθειες θεμελίωσης, αποκρυστάλλωσης, ανασυγκρότησης, αναδιάρθρωσης αυτού που ονομάζεται «εκπαιδευτικό σύστημα», αλλά και αδράνειες, οπισθοδρομήσεις, ανατροπές, ακολουθώντας έτσι τη γενική πορεία της χώρας.
Οι διάφορες γενικώς αλλαγές που σημειώθηκαν είχαν –θεωρητικά– ως στόχο την προσαρμογή της εκπαίδευσης στις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που στο μεταξύ διαμορφώνονταν, δηλαδή αυτό που τιτλοφορείται «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση», με επιδίωξη τον αστικό εκσυγχρονισμό του ελληνικού σχολείου, αλλά και η εμφάνιση των οπισθοχωρήσεων και των «κατεδαφίσεων» των θετικών βημάτων, αυτό δηλαδή που ονομάζεται «αντιμεταρρύθμιση», συνθέτουν τον γενικό «καμβά» μέσα στον οποίο κινήθηκαν οι εκπαιδευτικές διαδικασίες.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις