0
Your Καλαθι
Γενικοί Όροι Συναλλαγών και Σύγχρονα Ζητήματα Προστασίας του Καταναλωτή
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Τo βιβλίο «Γενικοί Όροι Συναλλαγών και Σύγχρονα Ζητήματα Προστασίας του Καταναλωτή» πραγματεύεται τη θέση του καταναλωτή έναντι των συμβάσεων προσχώρησης σε τραπεζικές και ασφαλιστικές συμφωνίες τόσο εκ του σύνεγγυς όσο και εξ αποστάσεως.
Το έργο αναλύει τις διατάξεις του Ν 2251/1994, καθώς και το περιεχόμενο της Οδηγίας 2019/771/ΕΕ περί των συμβάσεων για τις πωλήσεις αγαθών ερμηνεύοντας τις βασικές έννοιες γύρω από τον καταναλωτή και τον προμηθευτή, την ευθύνη που φέρουν οι προμηθευτές για ελαττωματικά προϊόντα καθώς και την προστασία του καταναλωτή από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Πέραν όμως της θεωρίας, παρατίθεται και νομολογία επί συλλογικών αγωγών, τραπεζικών συμβάσεων, ασφαλιστικών συμβάσεων, συμβάσεων κινητής τηλεφωνίας, συμβάσεων κέντρων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, συμβάσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης κ.λπ.
Είμαστε όλοι καταναλωτές είτε ενεργούμε στο φυσικό είτε στο ψηφιακό πλέον περιβάλλον. Η ιδιότητά μας αυτή δεν αλλάζει είτε σε συνθήκες ακρίβειας στησχετική αγορά, φιλελευθεροποίησης της διαφήμισης και εμπορικών πρακτικών είτε στο Διαδίκτυο είτε στα Συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης, που εντοπίζουν και καθορίζουν τις ανάγκες και τα “θέλω” μας.
Για όλους αυτούς τους λόγους η παρούσα μονογραφία απευθύνεται σε όλους
εμάς ως καταναλωτές.
Το έργο αναλύει τις διατάξεις του Ν 2251/1994, καθώς και το περιεχόμενο της Οδηγίας 2019/771/ΕΕ περί των συμβάσεων για τις πωλήσεις αγαθών ερμηνεύοντας τις βασικές έννοιες γύρω από τον καταναλωτή και τον προμηθευτή, την ευθύνη που φέρουν οι προμηθευτές για ελαττωματικά προϊόντα καθώς και την προστασία του καταναλωτή από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Πέραν όμως της θεωρίας, παρατίθεται και νομολογία επί συλλογικών αγωγών, τραπεζικών συμβάσεων, ασφαλιστικών συμβάσεων, συμβάσεων κινητής τηλεφωνίας, συμβάσεων κέντρων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, συμβάσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης κ.λπ.
Είμαστε όλοι καταναλωτές είτε ενεργούμε στο φυσικό είτε στο ψηφιακό πλέον περιβάλλον. Η ιδιότητά μας αυτή δεν αλλάζει είτε σε συνθήκες ακρίβειας στησχετική αγορά, φιλελευθεροποίησης της διαφήμισης και εμπορικών πρακτικών είτε στο Διαδίκτυο είτε στα Συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης, που εντοπίζουν και καθορίζουν τις ανάγκες και τα “θέλω” μας.
Για όλους αυτούς τους λόγους η παρούσα μονογραφία απευθύνεται σε όλους
εμάς ως καταναλωτές.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις