0
Your Καλαθι
Οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Νηπιαγωγείο, Δημοτικό Σχολείο
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια συνολικής παρουσίασης του τρόπου οργάνωσης, διοίκησης και λειτουργίας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις πλέον πρόσφατες κανονιστικές ρυθμίσεις που τη διέπουν. Έμφαση δίνεται στη σχολική μονάδα, ως το βασικό στοιχείο της οργανωτικής δομής και διάρθρωσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και ως τον χώρο εκείνο, ο οποίος ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο τους εταίρους της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Σκοπός του βιβλίου είναι να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη που ενδιαφέρεται για τα θέματα της εκπαίδευσης να κατανοήσει και να αναλύσει τη συνθετότητα και πολυπλοκότητα της οργανωτικής και διοικητικής διάρθρωσής της και να αποτελέσει έναυσμα για περαιτέρω έρευνα, γόνιμη σκέψη και προβληματισμό στον τομέα αυτό.
Η συγγραφή του βιβλίου υπαγορεύτηκε από μια σειρά σταδιακών και αλληλένδετων γεγονότων, όπως οι ραγδαίες αλλαγές στην οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα τον μετασχηματισμό σε πολλούς τομείς της κοινωνικής και κατ’ επέκταση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, η εισαγωγή νέων αντιλήψεων για την απόκτηση, μετάδοση και χρησιμότητα της γνώσης στο πλαίσιο της κοινωνίας της γνώσης και της πληροφορίας, οι νέες τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο για μια ενοποιημένη και περισσότερο ολιστική αντιμετώπιση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι συνεχείς αλλαγές στην εκπαιδευτική νομοθεσία, καθώς και η πρόοδος της έρευνας στο πεδίο και η αύξηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας.
Σκοπός του βιβλίου είναι να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη που ενδιαφέρεται για τα θέματα της εκπαίδευσης να κατανοήσει και να αναλύσει τη συνθετότητα και πολυπλοκότητα της οργανωτικής και διοικητικής διάρθρωσής της και να αποτελέσει έναυσμα για περαιτέρω έρευνα, γόνιμη σκέψη και προβληματισμό στον τομέα αυτό.
Η συγγραφή του βιβλίου υπαγορεύτηκε από μια σειρά σταδιακών και αλληλένδετων γεγονότων, όπως οι ραγδαίες αλλαγές στην οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα τον μετασχηματισμό σε πολλούς τομείς της κοινωνικής και κατ’ επέκταση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, η εισαγωγή νέων αντιλήψεων για την απόκτηση, μετάδοση και χρησιμότητα της γνώσης στο πλαίσιο της κοινωνίας της γνώσης και της πληροφορίας, οι νέες τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο για μια ενοποιημένη και περισσότερο ολιστική αντιμετώπιση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι συνεχείς αλλαγές στην εκπαιδευτική νομοθεσία, καθώς και η πρόοδος της έρευνας στο πεδίο και η αύξηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις