0
Your Καλαθι
Αρχές Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Εποχή
Εργαλεία– Εφαρμογές– Σύγχρονη επικοινωνία
Έκπτωση
10%
10%

Περιγραφή
Αυτό το βραβευμένο βιβλίο (ΤΑΑ 2021 Most Promising New Textbook) αποτελεί μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες και στα εργαλεία για το μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή.
Η παρούσα έκδοση διατηρεί την ισχυρή εστίαση στο μάρκετινγκ των ψηφιακών και κοινωνικών μέσων, ενώ παράλληλα έχει εμπλουτιστεί ώστε να καλύπτει τις επιπτώσεις της πανδημία Covid-19 στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη βιωσιμότητα, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, παρέχοντας έτσι τις δεξιότητες που χρειάζεται να διαθέτει ένας σύγχρονος μάρκετερ με κοινωνική συνείδηση.
Περιλαμβάνονται, ακόμη, πάνω από 30 μελέτες περιπτώσεων από διεθνείς εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων των Netflix, Amazon, Zara, Tony's Chocolonely, Nissan και Airbnb, καθώς και ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων κριτικής σκέψης που ενθαρρύνουν τον προβληματισμό σχετικά με παραδείγματα και σενάρια του πραγματικού κόσμου.
Το βιβλίο καλύπτει μαθήματα μάρκετινγκ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στις αρχές του μάρκετινγκ.
Περιεχόμενα:
Διαδικτυακές πηγές
Μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα
Πρόλογος της επιστημονικής επιμελήτριας για την ελληνική έκδοση
Πρόλογος
Ευχαριστίες
Συντομογραφίες
Κριτικές για το βιβλίο
Το περιβάλλον του μάρκετινγκ. Ολοκληρωμένη επικοινωνία και προωθητικές ενέργειες στην ψηφιακή εποχή
Η εργαλειοθήκη του μάρκετινγκ
Το μίγμα μάρκετινγκ
Η μακροπρόθεσμη προοπτική του μάρκετινγκ
Βιβλιογραφικές αναφορές
Λίγα λόγια για τη συγγραφέα
Ευρετήριο όρων
Η παρούσα έκδοση διατηρεί την ισχυρή εστίαση στο μάρκετινγκ των ψηφιακών και κοινωνικών μέσων, ενώ παράλληλα έχει εμπλουτιστεί ώστε να καλύπτει τις επιπτώσεις της πανδημία Covid-19 στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη βιωσιμότητα, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, παρέχοντας έτσι τις δεξιότητες που χρειάζεται να διαθέτει ένας σύγχρονος μάρκετερ με κοινωνική συνείδηση.
Περιλαμβάνονται, ακόμη, πάνω από 30 μελέτες περιπτώσεων από διεθνείς εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων των Netflix, Amazon, Zara, Tony's Chocolonely, Nissan και Airbnb, καθώς και ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων κριτικής σκέψης που ενθαρρύνουν τον προβληματισμό σχετικά με παραδείγματα και σενάρια του πραγματικού κόσμου.
Το βιβλίο καλύπτει μαθήματα μάρκετινγκ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στις αρχές του μάρκετινγκ.
Περιεχόμενα:
Διαδικτυακές πηγές
Μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα
Πρόλογος της επιστημονικής επιμελήτριας για την ελληνική έκδοση
Πρόλογος
Ευχαριστίες
Συντομογραφίες
Κριτικές για το βιβλίο
Το περιβάλλον του μάρκετινγκ. Ολοκληρωμένη επικοινωνία και προωθητικές ενέργειες στην ψηφιακή εποχή
Η εργαλειοθήκη του μάρκετινγκ
Το μίγμα μάρκετινγκ
Η μακροπρόθεσμη προοπτική του μάρκετινγκ
Βιβλιογραφικές αναφορές
Λίγα λόγια για τη συγγραφέα
Ευρετήριο όρων
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις