Χτίζοντας την Αυτονομία στην Προσχολική Ηλικία 2η Επικαιροποιημένη Έκδοση

Κέντρα μάθησης και προαγωγής δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 20.00
14.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
604594
Εκδόσεις: Δίσιγμα
Σελίδες:178
Ημερομηνία Έκδοσης:18/05/2023
ISBN:9786182021453
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Άμεσα διαθέσιμο
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Την τελευταία πενταετία στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί και γονείς καταλήγουν στο γεγονός ότι, τα παιδιά προσχολικής ηλικίας παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερες δυσκολίες να ενταχθούν στο σχολικό περιβάλλον (μετάβαση), να αυτοεξυπηρετηθούν αλλά και να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες ολοκληρωμένα και σε πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής με τους συνομηλίκους τους.

Αυτό είχε και έχει (καθώς η κατάσταση παραμένει εξόχως προβληματική) ως αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί της προσχολικής βαθμίδας να αφιερώνουν το μεγαλύτερο μέρος του μαθησιακού τους προγράμματος στη διαχείριση της τάξης όπως και του εργασιακού τους χρόνου σε ατέρμονες συζητήσεις με τους γονείς των μικρών μαθητών τους, οι οποίες συνήθως δεν είχαν/έχουν την επιθυμητή έκβαση.

Με στόχο την αντιμετώπιση των παραπάνω δυσκολιών οργανώθηκε ένα μακρόπνοο σεμινάριο εργαστηριακής μορφής για τους/τις εκπαιδευτικούς της προσχολικής βαθμίδας στο Ηράκλειο Κρήτης με επιμορφώτριες τις συγγραφείς του παρόντος βιβλίου. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, λόγω της πανδημίας από τον ιό SARS CoV-19, τα εργαστήρια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν ακολουθώντας είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως διαδικασίες και ολοκληρώθηκαν με το παρόν πόνημα.

Οι συγγραφείς βασιζόμενες στη διεθνή βιβλιογραφία αλλά και σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές πρακτικές, έθεσαν ως βασικό σκοπό των εργαστηρίων την ενίσχυση της αυτονομίας των μικρών παιδιών με βιωματικά εργαστήρια τα οποία στόχευαν κυρίως στην ανάπτυξη των λεπτών τους δεξιοτήτων ενώ παράλληλα εξυπηρετούσαν ένα εύρος στόχων από όλες τις μαθησιακές περιοχές του τρέχοντος αναλυτικού προγράμματος.

Στα εν λόγω εργαστήρια, έλαβαν μέρος ένας σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών της προσχολικής βαθμίδας οι οποίοι/ες μη φειδόμενοι/ες κόπου και χρόνου δημιούργησαν νέα κέντρα μάθησης μέσα στην τάξη τους αξιοποιώντας μια σειρά υλικών με πρωτότυπο, δημιουργικό αλλά κυρίως παιδαγωγικό τρόπο. Τα παρατηρήσιμα οφέλη από την εφαρμογή τους ήταν ο ενθουσιασμός και η έντονη διάθεση ενασχόλησης των παιδιών με τα ποικίλα υλικά που διαχειρίστηκαν, η αυξημένη συγκέντρωση και αφοσίωση στο έργο τους, η ενδυνάμωση των λεπτών τους δεξιοτήτων, η ενίσχυση των προσωπικών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων μέσα από τις ατομικές ή/και συλλογικές τους προσπάθειες, μα και των γνωστικών τους, εφόσον, μια πλειάδα νέων ιδεών προτείνονταν καθημερινά από τα ίδια με στόχο την εξέλιξη ή επέκταση ενός εργαστηρίου.

Το παρόν πολυσέλιδο έργο, συμβάλει με ουσιαστικό τρόπο στον εμπλουτισμό των διδακτικών πρακτικών των εκπαιδευτικών καθώς δημιουργεί μια νέα διάσταση στην εκπαιδευτική διαδικασία υποστηρίζοντας κομβικής σημασίας δεξιότητες (δεξιοκινητικές, συγκέντρωσης προσοχής, ανάπτυξης της δημιουργικής σκέψης και φαντασίας κ.λπ.), οι οποίες θα σταθούν θεμέλιο στην παραπέρα σχολική πορεία και ακαδημαϊκή εξέλιξη των μικρών μαθητών/τριών.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!