0
Your Καλαθι
Προφορικό και γραπτό υλικό σε διαλεκτικό και ιδιωματικό λόγο στη διδασκαλία της ιστορίας
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το βιβλίο βασίζεται στα δεδομένα που προέκυψαν μέσα από τη μεταδιδακτορική έρευνα που εκπονήθηκε κατά το χρονικό διάστημα 2020-21 υπό την επίβλεψη της κας. Καμπάκη-Βουγιουκλή, καθηγήτριας γλωσσολογίας στο ΤΕΦ του ΔΠΘ.
Πραγματεύεται ζητήματα που αφορούν στη διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας ενσωμάτωσης στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας κειμένων και μαρτυριών/ηχητικών ντοκουμέντων-και υλικού γενικότερα-σε διαλεκτικό και ιδιωματικό λόγο. Βασικός στόχος ήταν να διερευνηθεί αν και σε ποιο βαθμό η ενσωμάτωση αυτή μπορεί να εξυπηρετήσει τους βασικούς διδακτικούς στόχους διδασκαλίας του ιστορικού μαθήματος στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Παρουσιάζεται στη συνέχεια και παράλληλα προτείνεται υλικό -προφορικό και γραπτό- σε διαλεκτικό και ιδιωματικό λόγο που μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της ελληνικής Ιστορίας.
Πραγματεύεται ζητήματα που αφορούν στη διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας ενσωμάτωσης στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας κειμένων και μαρτυριών/ηχητικών ντοκουμέντων-και υλικού γενικότερα-σε διαλεκτικό και ιδιωματικό λόγο. Βασικός στόχος ήταν να διερευνηθεί αν και σε ποιο βαθμό η ενσωμάτωση αυτή μπορεί να εξυπηρετήσει τους βασικούς διδακτικούς στόχους διδασκαλίας του ιστορικού μαθήματος στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Παρουσιάζεται στη συνέχεια και παράλληλα προτείνεται υλικό -προφορικό και γραπτό- σε διαλεκτικό και ιδιωματικό λόγο που μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της ελληνικής Ιστορίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις