0
Your Καλαθι
Οι βαθμοί είναι αναγκαίοι;
Παιδαγωγικές-κοινωνιολογικές απόψεις και προσεγγίσεις για την αξιολόγηση και τη βαθμολογία στο σχολείο
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Προλογίζοντας το καινούργιο βιβλίο της η συγγραφέας, ανάμεσα στα άλλα, αναφέρει:
«Η μελέτη μας δε στέκεται στενά στο αντικείμενό της, που είναι η βαθμολογία των σχολικών επιδόσεων. Προκειμένου να εμβαθύνει στο συγκεκριμένο πρόβλημα, υποχρεώθηκε να προσεγγίσει κριτικά διάφορες παιδαγωγικές και κοινωνιολογικές θεωρίες και απόψεις που συμπυκνώνονται στους εκπαιδευτικούς στόχους, στα αναλυτικά προγράμματα, στα βιβλία και μ' ένα λόγο στην ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης -σε στενή, πάντα, σχέση με το σύστημα: έλεγχος, βαθμολογία και αξιολόγηση. Απ' αυτή την άποψη, νομίζουμε πως η μελέτη μας ποτελεί μια μικρή -έστω- συμβολή στην προσπάθεια να παρουσιαστεί ανάγλυφα η εικόνα της υποβάθμισης κυρίως του σημερινού δημόσιου δημοτικού σχολείου. Μια υποβάθμιση, που -όπως γίνεται φανερό στη σχετική διαπραγμάτευση του θέματος- πρόκειται να συνεχιστεί στο μέλλον, εκτός και αλλάξει ριζικά η εκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου Παιδείας».
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις