0
Your Καλαθι
Python: Εισαγωγή στους υπολογιστές
4η Αναθεωρημένη και επαυξημένη έκδοση
Έκπτωση
40%
40%
Περιγραφή
Στόχος της παρούσας 4ης αναθεωρημένης και επαυξημένης έκδοσης του βιβλίου είναι να εισαγάγει τον αναγνώστη στην επιστήμη των υπολογιστών, ακολουθώντας μια προσέγγιση που συνίσταται στην επίλυση διαδοχικών προβλημάτων με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python. H Python είναι μια ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού που αναπτύσσεται ραγδαία. Είναι κατάλληλη για εισαγωγή στον προγραμματισμό, ενώ ο ανοικτός χαρακτήρας της έχει συντελέσει στην ανάπτυξη μεγάλου πλήθους βιβλιοθηκών που μπορούν να συμβάλουν στην επίλυση προβλημάτων στην ανάλυση δεδομένων, επεξεργασία κειμένων, κατανεμημένο προγραμματισμό, κ.λπ.
Το βιβλίο δομείται σε 3 μέρη και 19 κεφάλαια. Το πρώτο μέρος αφορά στην εισαγωγή βασικών εννοιών των υπολογιστών και προγραμματισμού με την Python· το δεύτερο μέρος αφορά σε προηγμένα θέματα προγραμματισμού: αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και προγραμματισμό γραφικών διεπαφών χρήστη· το τρίτο μέρος επιχειρεί επισκόπηση περιοχών της επιστήμης υπολογιστών με χρήση της Python: ψηφιακή αριθμητική, οργάνωση υπολογιστή, μόνιμη αποθήκευση δεδομένων, λειτουργικό σύστημα, παράλληλη επεξεργασία, δίκτυα και δικτυακός προγραμματισμός, κοινωνικές διαστάσεις της πληροφορικής.
Ο αναγνώστης καλείται βήμα-βήμα να λύσει ενδιαφέροντα προβλήματα, όπως να φτιάξει ένα παιχνίδι με τραπουλόχαρτα, ενώ μαθαίνει για τη δομή και λειτουργία των υπολογιστών καθώς και τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων με υπολογιστή. Στην ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθεται ο κώδικας όλων των ασκήσεων και υλικό υποστήριξης της διδασκαλίας.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με τη γλώσσα Python. Αριθμητικές εκφράσεις και βασικές εντολές
Από τις εντολές στο πρόγραμμα. Παράδειγμα επίλυσης
Συναρτήσεις και επαναλήψεις. Επίλυση μαθηματικών προβλημάτων
Γραφικές παραστάσεις στην Python. Αλγοριθμική ζωγραφική
Λίστες και λεξικά στην Python. Νότες και μουσική
Κλήσεις στο λειτουργικό σύστημα. Αρχεία και ημερολόγια
Επίλυση προβλημάτων σε προγραμματιστικό περιβάλλον. Aλγόριθμοι και δομημένος προγραμματισμός
Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός στην Python. Παιχνίδι με τραπουλόχαρτα
Γραφική διεπαφή χρήστη
Ψηφιακή αριθμητική. Αναπαράσταση αριθμών και πράξεις
Υπολογισμοί πραγματικών αριθμών με απεριόριστη ακρίβεια. Χρήση Decimals και αποδοτικές υλοποιήσεις
Στοιχεία αρχιτεκτονικής υπολογιστών
Λειτουργικά Συστήματα. Διαχείριση διεργασιών
Μόνιμη αποθήκευση δεδομένων. Βάσεις δεδομένων
Παράλληλα προγράμματα με Python. Τεχνικές [fontsize=]pythonmultiprocessing
Δίκτυα Υπολογιστών. Δικτυακός Προγραμματισμός
Διαδικτυακές εφαρμογές
Κοινωνική διάσταση της Πληροφορικής. Δικαιώματα δημιουργών λογισμικού
Εγκατάσταση της Python και ολοκληρωμένων περιβαλλόντων ανάπτυξης
Επικοινωνία από γραμμή εντολών με το λειτουργικό σύστημα
Μετάδοση ψηφιοποιημένης πληροφορίας
Το μοντέλο αναφοράς ISO/OSI
Εισαγωγή στη γλώσσα HTML
Παραρτήματα
Βιβλιογραφία
Ευρετήριο
Το βιβλίο δομείται σε 3 μέρη και 19 κεφάλαια. Το πρώτο μέρος αφορά στην εισαγωγή βασικών εννοιών των υπολογιστών και προγραμματισμού με την Python· το δεύτερο μέρος αφορά σε προηγμένα θέματα προγραμματισμού: αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και προγραμματισμό γραφικών διεπαφών χρήστη· το τρίτο μέρος επιχειρεί επισκόπηση περιοχών της επιστήμης υπολογιστών με χρήση της Python: ψηφιακή αριθμητική, οργάνωση υπολογιστή, μόνιμη αποθήκευση δεδομένων, λειτουργικό σύστημα, παράλληλη επεξεργασία, δίκτυα και δικτυακός προγραμματισμός, κοινωνικές διαστάσεις της πληροφορικής.
Ο αναγνώστης καλείται βήμα-βήμα να λύσει ενδιαφέροντα προβλήματα, όπως να φτιάξει ένα παιχνίδι με τραπουλόχαρτα, ενώ μαθαίνει για τη δομή και λειτουργία των υπολογιστών καθώς και τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων με υπολογιστή. Στην ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθεται ο κώδικας όλων των ασκήσεων και υλικό υποστήριξης της διδασκαλίας.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με τη γλώσσα Python. Αριθμητικές εκφράσεις και βασικές εντολές
Από τις εντολές στο πρόγραμμα. Παράδειγμα επίλυσης
Συναρτήσεις και επαναλήψεις. Επίλυση μαθηματικών προβλημάτων
Γραφικές παραστάσεις στην Python. Αλγοριθμική ζωγραφική
Λίστες και λεξικά στην Python. Νότες και μουσική
Κλήσεις στο λειτουργικό σύστημα. Αρχεία και ημερολόγια
Επίλυση προβλημάτων σε προγραμματιστικό περιβάλλον. Aλγόριθμοι και δομημένος προγραμματισμός
Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός στην Python. Παιχνίδι με τραπουλόχαρτα
Γραφική διεπαφή χρήστη
Ψηφιακή αριθμητική. Αναπαράσταση αριθμών και πράξεις
Υπολογισμοί πραγματικών αριθμών με απεριόριστη ακρίβεια. Χρήση Decimals και αποδοτικές υλοποιήσεις
Στοιχεία αρχιτεκτονικής υπολογιστών
Λειτουργικά Συστήματα. Διαχείριση διεργασιών
Μόνιμη αποθήκευση δεδομένων. Βάσεις δεδομένων
Παράλληλα προγράμματα με Python. Τεχνικές [fontsize=]pythonmultiprocessing
Δίκτυα Υπολογιστών. Δικτυακός Προγραμματισμός
Διαδικτυακές εφαρμογές
Κοινωνική διάσταση της Πληροφορικής. Δικαιώματα δημιουργών λογισμικού
Εγκατάσταση της Python και ολοκληρωμένων περιβαλλόντων ανάπτυξης
Επικοινωνία από γραμμή εντολών με το λειτουργικό σύστημα
Μετάδοση ψηφιοποιημένης πληροφορίας
Το μοντέλο αναφοράς ISO/OSI
Εισαγωγή στη γλώσσα HTML
Παραρτήματα
Βιβλιογραφία
Ευρετήριο
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις