0
Your Καλαθι
Μπέρτολτ Μπρέχτ ή το μικρό ενάντια στο μεγάλο
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Περιεχόμενα:
Η εποχή της επιστροφής 9
Από τα αντικείμενα στη γραφή 19
Τα αντικείμενα του γραφείου 19
Το κινέζικο δώρο 26
Οι κινέζικες απομιμήσεις 28
Τα ιερογλυφικά και η λάμψη μιας «κοινωνικής γραφής» 31
Μοντάζ και εκτίμηση 31
Για την τέχνη της σύνθεσης του χώρου 37
Άρνηση της προοπτικής και του κέντρου 37
Το μοντάζ και η επικότητα 40
Το γεμάτο και το κενό: μια γλωσσική υπόθεση 44
Δύο τεχνικές αποστασιοποίησης 45
Η Κίνα και η ουτοπία του θεάτρου 49
Ο ουτοπικός ηθοποιός 49
Η Ανατολή και η κεφαλαιοποίηση του παρελθόντος 52
Το φαινόμενο Mei-Lan fang 55
Η εξουσία του Παλιού: οι απαρχές της εξέγερσης 60
Τα αναπαριστώμενα σημεία και το ελάχιστο της ψευδαίσθησης 71
Η ομορφιά ως απόσταση 77
Η καθαρή συνείδηση και η μερική μεταμόρφωση 81
Ο θεατής και ο γείτονάς του 89
Η τακτική του δανεισμού 95
Το μοντέλο και η νέα πρωτοτυπία 101
Ο Μπρεχτ, ο Waley και τα βιβλία της Ανατολής 102
Η επιλογή ως έργο 105
Ο Po Chu-yi: ένας διδακτικός καλλιτέχνης 106
Οι μεταφράσεις και η διακριτική εργασία της συγγραφής 109
H αντιστροφή: η ανεπαίσθητη βία 117
Το μοντέλο: επιμονή και λήθη 122
Οι κόκκοι της πραγματικότητας 128
Ο κανόνας της οικονομίας και η χρήση συνδηλώσεων 133
Το εργαστήριο των στερεοτύπων 136
Ο χώρος της φτώχειας 141
Ο κανόνας και το πειραματικό πεδίο της ταυτότητας 145
Ο κινέζικος μεγεθυντικός φακός και ο ουτοπικός ορίζοντας 150
Διαγραφές μνήμης 157
Η ονειρική γραφή 163
Συγκεκριμένη ουτοπία και φιλόσοφοι επί το έργον 167
Κομφούκιος: μεταξύ ουτοπίας και τουισμού 168
Ο Λάο Τσε και η αντιστροφή της μαιευτικής 179
Ο Με-Τι και το ουτοπικό μοντέλο 188
Μάο: η αντίφαση και η «συναισθηματική εμπειρία της διαλεκτικής» 199
Από το όνειρο της εμπειρίας στην παγίδα της μόλυνσης 207
Δουλεύοντας το παρελθόν 207
Προσδοκίες και γεγονότα 209
Η αποκρυστάλλωση των ονείρων αφύπνισης 211
Θραύσματα της Ουτοπίας 215
Ο κίνδυνος της μόλυνσης 216
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 219
Η εποχή της επιστροφής 9
Από τα αντικείμενα στη γραφή 19
Τα αντικείμενα του γραφείου 19
Το κινέζικο δώρο 26
Οι κινέζικες απομιμήσεις 28
Τα ιερογλυφικά και η λάμψη μιας «κοινωνικής γραφής» 31
Μοντάζ και εκτίμηση 31
Για την τέχνη της σύνθεσης του χώρου 37
Άρνηση της προοπτικής και του κέντρου 37
Το μοντάζ και η επικότητα 40
Το γεμάτο και το κενό: μια γλωσσική υπόθεση 44
Δύο τεχνικές αποστασιοποίησης 45
Η Κίνα και η ουτοπία του θεάτρου 49
Ο ουτοπικός ηθοποιός 49
Η Ανατολή και η κεφαλαιοποίηση του παρελθόντος 52
Το φαινόμενο Mei-Lan fang 55
Η εξουσία του Παλιού: οι απαρχές της εξέγερσης 60
Τα αναπαριστώμενα σημεία και το ελάχιστο της ψευδαίσθησης 71
Η ομορφιά ως απόσταση 77
Η καθαρή συνείδηση και η μερική μεταμόρφωση 81
Ο θεατής και ο γείτονάς του 89
Η τακτική του δανεισμού 95
Το μοντέλο και η νέα πρωτοτυπία 101
Ο Μπρεχτ, ο Waley και τα βιβλία της Ανατολής 102
Η επιλογή ως έργο 105
Ο Po Chu-yi: ένας διδακτικός καλλιτέχνης 106
Οι μεταφράσεις και η διακριτική εργασία της συγγραφής 109
H αντιστροφή: η ανεπαίσθητη βία 117
Το μοντέλο: επιμονή και λήθη 122
Οι κόκκοι της πραγματικότητας 128
Ο κανόνας της οικονομίας και η χρήση συνδηλώσεων 133
Το εργαστήριο των στερεοτύπων 136
Ο χώρος της φτώχειας 141
Ο κανόνας και το πειραματικό πεδίο της ταυτότητας 145
Ο κινέζικος μεγεθυντικός φακός και ο ουτοπικός ορίζοντας 150
Διαγραφές μνήμης 157
Η ονειρική γραφή 163
Συγκεκριμένη ουτοπία και φιλόσοφοι επί το έργον 167
Κομφούκιος: μεταξύ ουτοπίας και τουισμού 168
Ο Λάο Τσε και η αντιστροφή της μαιευτικής 179
Ο Με-Τι και το ουτοπικό μοντέλο 188
Μάο: η αντίφαση και η «συναισθηματική εμπειρία της διαλεκτικής» 199
Από το όνειρο της εμπειρίας στην παγίδα της μόλυνσης 207
Δουλεύοντας το παρελθόν 207
Προσδοκίες και γεγονότα 209
Η αποκρυστάλλωση των ονείρων αφύπνισης 211
Θραύσματα της Ουτοπίας 215
Ο κίνδυνος της μόλυνσης 216
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 219
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις