Κάν το όπως η amazon

Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 15.00
11.25
Τιμή Πρωτοπορίας
+
530389
Συγγραφείς: Berg, natalie , Knights, Miya
Εκδόσεις: Rosili (Τζωρτζάκης)
Σελίδες:282
Ημερομηνία Έκδοσης:01/06/2020
ISBN:9786185131661
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Η Amazon, ο κολοσσός εμπορίου του 21ου αιώνα, από διαδικτυακό βιβλιοπωλείο εξελίχθηκε σε μια από τις πιο επικερδείς ανώνυμες εταιρείες στον κόσμο και έχει γίνει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς στα πάντα, από το υπολογιστικό νέφος (cloud computing) μέχρι τη φωνητική τεχνολογία.

Το βιβλίο Κάν’ το όπως η amazon διερευνά διεξοδικά τις επιχειρηματικές στρατηγικές πίσω από τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου εξετάζοντας τον ρόλο της Amazon ως αουτσάιντερ. Παράλληλα εξηγεί πώς η Amazon αναπτύσσει τις λιανικές υπηρεσίες της, ανατρέποντας τομείς ολόκληρους κατά τη διαδικασία, για να δημιουργήσει μια μοναδική, χωρίς τριβές και πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία για τον πελάτη.

Γραμμένο από κορυφαίους αναλυτές της αγοράς, το βιβλίο εξετάζει την Amazon καθώς φτάνει στο σημείο καμπής της, αναγνωρίζοντας ότι μόνο η online πώληση δεν είναι πλέον αρκετή. Αναλύει τον αντίκτυπο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού της Amazon, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει χρήσιμες συμβουλές στους εμπόρους λιανικής πώλησης που επιθυμούν να ανακαλύψουν ξανά τον φυσικό χώρο για να γίνουν λιγότερο συναλλακτικοί και να εστιάσουν περισσότερο στην εμπειρία για τον πελάτη και την παροχή υπηρεσιών.

Περιεχόμενα
01 Ο κόσμος της Amazon..................................................................................................................1
Σημειώ? σεις ...........................................................................................................................................4
02 Γιατί η Amazon δεν είναι ο μέσος λιανοπωλητής σας:
Εισαγωγή στη στρατηγική των λιανικών πωλήσεων................................................... 5
Για να κερδί?σεις χρή? ματα πρέ?πει να χά? σεις χρή? ματα......................................................6
Οι βασικέ?ς αρχέ?ς της Amazon .....................................................................................................8
Ανταγωνισμό? ς με ά? νισους ό? ρους: φορολογί?α...................................................................16
Τρεις πυλώ? νες: πλατφό? ρμα Marketplace, υπηρεσί?α Prime, AWS ............................18
Πρώ? τα τεχνολογική? εταιρεί?α, μετά? λιανοπωλητή? ς........................................................22
Σημειώ? σεις ........................................................................................................................................26
03 Το οικοσύστημα Prime: επαναπροσδιορίζοντας
την εμπιστοσύνη του σύγχρονου αγοραστή................................................................. 31
Αποστολή? , αγορέ?ς, συνεχή? ς ροή? (streaming) και ά? λλα ................................................32
Όμως, εί?ναι πρά? γματι το Prime έ?να πρό?γραμμα
επιβρά? βευσης αφοσιωμέ?νων πελατώ? ν;..............................................................................36
Τι κερδί?ζει η Αmazon από? το Prime;......................................................................................37
Παγκό? σμια προοπτική?.................................................................................................................39
Όμως, μπορεί? το Prime να λειτουργή? σει σε φυσικού? ς χώ? ρους;...............................41
Prime 2.0............................................................................................................................................43
Σημειώ? σεις ........................................................................................................................................46
04 Αποκάλυψη του λιανικού εμπορίου: πραγματικότητα ή μύθος;.......................... 49
Γεννιέ?ται ο «με τους δικού? ς μου ό? ρους» πελά? της ...........................................................50
Το Φαινό? μενο Amazon: φονεύ?οντας τους δολοφό? νους της κατηγορί?ας..............53
Υπερβολική? κατοχή? χώ? ρου, με αμφί?βολη σχετικό? τητα................................................54
Οι καταναλωτέ?ς της χιλιετί?ας (millennials),
μινιμαλισμό? ς και συνετέ?ς δαπά? νες ........................................................................................62
Σημειώ? σεις ........................................................................................................................................64
05 Το τέλος του αμιγώς ηλεκτρονικού εμπορίου:
η μετάβαση της Amazon στα φυσικά καταστήματα..................................................69
Το λιανικό? εμπό? ριο της επό? μενης γενιά? ς: η αναζή? τηση του omnichannel...........71
Οι κινητή? ριες δυνά? μεις της σύ? γκλισης φυσικού?
και ψηφιακού? λιανικού? εμπορί?ου ..........................................................................................73
1-Amazon_Protosel.indd 5 2/12/2019 4:58:47 μμ
vi Κάν’ το όπως η amazon
Τα κλικ καταδιώ? κουν την παρά? δοση – το τέ?λος των διαδικτυακώ? ν αγορώ? ν ...80
Η Amazon κά? νει το σύ? στημα να κινεί?ται ............................................................................87
Σημειώ? σεις ........................................................................................................................................92
06 Οι φιλοδοξίες της Amazon στα είδη παντοπωλείου:
να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα που θα σας πουλάει τα πάντα.................. 97
Το δεύ? τερης γενιά? ς (2.0) διαδικτυακό? κατά? στημα της Αμερική? ς;...........................98
Τρό? φιμα: το τελευταί?ο οχυρό? και η σημασί?α της επισκεψιμό? τητας ...................101
Η μά? χη των τροφί?μων της Amazon: η ζωή? πριν την Whole Foods Market.......104
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................115
07 Whole Foods Market: μια θαυμάσια νέα εποχή..........................................................119
Η εφαρμογή? της διακαού? ς δί?ψας για πρωτοτυπί?α
στον τομέ?α των σουπερμά? ρκετ............................................................................................120
Γιατί? επέ?λεξε την Whole Foods Market;............................................................................122
Η αφύ? πνιση ...................................................................................................................................124
Αντί?ο Whole Foods, Καλώ? ς ή? λθες Prime Fresh; ............................................................130
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................132
08 Ο οδοστρωτήρας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label):
καταφτάνει η ισοπέδωση......................................................................................................135
Η νοοτροπί?α μετά? την μεγά? λη οικονομική? ύ? φεση.......................................................136
Οι φιλοδοξί?ες της Amazon για προϊό? ντα ιδιωτική? ς ετικέ?τας..................................137
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................146
09 Τεχνολογία και λιανικό εμπόριο χωρίς τριβές.............................................................149
Εμμονή? στον πελά? τη..................................................................................................................150
Από? «το έ?να κλικ στο κανέ?να κλικ»....................................................................................158
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................162
10 Τεχνητή νοημοσύνη και φωνή: οι νέοι ορίζοντες του λιανικού εμπορίου ....165
Η αξί?α των συστά? σεων.............................................................................................................167
Η πολυπλοκό? τητα της εφοδιαστική? ς αλυσί?δας............................................................169
Η ανεκμετά? λλευτη δυναμική? της φωνή? ς..........................................................................172
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................184
11 Το κατάστημα του μέλλοντος: πώς ο ψηφιακός αυτοματισμός
θα εμπλουτίζει τις εμπειρίες του πελάτη.......................................................................187
Έρευνα στο διαδί?κτυο, αγορά? από? το κατά? στημα ......................................................189
Η τοποθεσί?α ως δεί?κτης συνά? φειας...................................................................................193
1-Amazon_Protosel.indd 6 2/12/2019 5:04:26 μμ
Περιεχόμενα vii
Το κατά? στημα ως εκθεσιακό? ς χώ? ρος.................................................................................197
Η ψηφιακή? εμπειρί?α των πελατώ? ν.....................................................................................200
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................211
12 Το κατάστημα του μέλλοντος:
μετατόπιση από τις συναλλαγές στην εμπειρία ........................................................ 213
Από? κατά? στημα σε κέ?ντρο lifestyle:
η εξασφά? λιση του εναρμονισμού? με τις αξί?ες της επωνυμί?ας ................................215
Χώ? ρος για φαγητό?......................................................................................................................217
Χώ? ρος εργασί?ας...........................................................................................................................220
Χώ? ρος για παιχνί?δι.....................................................................................................................222
Χώ? ρος για ανακαλύ? ψεις, χώ? ρος για μά? θηση ..................................................................227
Χώ? ρος δανεισμού?........................................................................................................................231
Συνοπτικά? ......................................................................................................................................233
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................234
13 Διεκπεραίωση της λιανικής πώλησης:
κερδίζοντας τον πελάτη στο «τελευταίο χιλιόμετρο»............................................ 237
Η υπό? σχεση της παρά? δοσης ..................................................................................................237
Ανά? πτυξη του τελευταί?ου χιλιομέ?τρου.............................................................................243
Η ανά? πτυξη του τελευταί?ου χιλιομέ?τρου ........................................................................248
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................252
14 Η υποδομή του τελευταίου χιλιομέτρου....................................................................... 254
Κό? στος εργασί?ας του τελευταί?ου χιλιομέ?τρου..............................................................256
Ανά? πτυξη της υποδομή? ς της τεχνολογί?ας πληροφοριώ? ν (IT)................................260
Ζή? τηση ακινή? των........................................................................................................................263
Η Amazon ως μεταφορέ?ας......................................................................................................265
Διεκπεραιώ? θηκε από? την Amazon (FBA).........................................................................266
Κού? ρσα για το «τελευταί?ο χιλιό? μετρο» ............................................................................268
Καινοτομί?α εξ αποστά? σεως....................................................................................................272
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................275
15 Συμπέρασμα: μήπως η Amazon έφτασε στο ζενίθ; ................................................. 278
Σημειώ? σεις .....................................................................................................................................281

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!