0
Your Καλαθι
Η προσέγγιση της παιδαγωγικής σχολής Bank Street στην προσχολική εκπαίδευση
Περιγραφή
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
Πρόλογος: Η προσέγγιση της παιδαγωγικής σχολής Bank Street στην προσχολική εκπαίδευση
Εισαγωγή στην προσέγγιση της Bank Street
Barbara Biber: Ιστορικά στοιχεία της προσέγγισης
Θεωρητικές αρχές
Στρατηγικές διδασκαλίας για την προσχολική ηλικία
Προσαρμογή του προγράμματος για τα παιδιά που προέρχονται από υποβαθμισμένο περιβάλλον
Οι δραστηριότητες του προγράμματος για το νηπιαγωγείο
Μια δραστηριότητα με πολλαπλούς στόχους
Η οργάνωση της τάξης
Η εφαρμογή της προσέγγισης
Γονείς
Η διαρθρωτική και συνολική αξιολόγιση του προγράμματος
Βιβλιογραφία
Η Barbara Biber υπήρξε μία από τους πρωτεργάτες της παιδαγωγικής προσέγγισης, η οποία στηρίζεται στην εξελικτική ανάπτυξη του ατόμου και στην αμφίδρομη σχέση του με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον. Στην εργασία αυτή παραθέτει με σαφήνεια τις βασικές αρχές αυτής της προσέγγισης. Διευκρινίζει πώς αυτός ο τρόπος να αντιλαμβανόμαστε την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των παιδιών μπορεί να συνδυαστεί με ποικίλα κοινωνικά και πολιτισμικά περιβάλλοντα, περιγράφοντας πώς έχουν χρησιμοποιήσει τρεις διαφορετικοί συγγραφείς αυτή την άποψη σε διαφορετικό κάθε φορά πλαίσιο.
Πρόλογος: Η προσέγγιση της παιδαγωγικής σχολής Bank Street στην προσχολική εκπαίδευση
Εισαγωγή στην προσέγγιση της Bank Street
Barbara Biber: Ιστορικά στοιχεία της προσέγγισης
Θεωρητικές αρχές
Στρατηγικές διδασκαλίας για την προσχολική ηλικία
Προσαρμογή του προγράμματος για τα παιδιά που προέρχονται από υποβαθμισμένο περιβάλλον
Οι δραστηριότητες του προγράμματος για το νηπιαγωγείο
Μια δραστηριότητα με πολλαπλούς στόχους
Η οργάνωση της τάξης
Η εφαρμογή της προσέγγισης
Γονείς
Η διαρθρωτική και συνολική αξιολόγιση του προγράμματος
Βιβλιογραφία
Η Barbara Biber υπήρξε μία από τους πρωτεργάτες της παιδαγωγικής προσέγγισης, η οποία στηρίζεται στην εξελικτική ανάπτυξη του ατόμου και στην αμφίδρομη σχέση του με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον. Στην εργασία αυτή παραθέτει με σαφήνεια τις βασικές αρχές αυτής της προσέγγισης. Διευκρινίζει πώς αυτός ο τρόπος να αντιλαμβανόμαστε την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των παιδιών μπορεί να συνδυαστεί με ποικίλα κοινωνικά και πολιτισμικά περιβάλλοντα, περιγράφοντας πώς έχουν χρησιμοποιήσει τρεις διαφορετικοί συγγραφείς αυτή την άποψη σε διαφορετικό κάθε φορά πλαίσιο.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις