0
Your Καλαθι
Το κτήνος πρέπει να πεθάνει (Μαύρη Γάτα -9)
Έκπτωση
40%
40%
Περιγραφή
Ο αναγνωρισμένος συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων Φρανκ Κερνς σχεδιάζει τον τέλειο φόνο – ένα φόνο που θα διαπράξει ο ίδιος.
Σκοπεύει να σκοτώσει τον ασυνείδητο οδηγό που έγινε η αιτία θανάτου του μικρού παιδιού του. Όταν όμως το υποψήφιο θύμα του βρίσκεται νεκρό και ο Κερνς είναι ο κύριος ύποπτος, ο συγγραφέας επιμένει ότι τον έχουν παγιδέψει. Ένας παλιός φίλος τού Κερνς καλεί τον ιδιωτικό ντετέκτιβ Νάιτζελ Στρέιντζγουεϊζ, που πρέπει να διαλευκάνει ένα σατανικά σχεδιασμένο έγκλημα για να ανακαλύψει τι πραγματικά συνέβη στον Τζωρτζ Ράτερι.
Θα σκοτώσω έναν άνθρωπο. Δεν ξέρω το όνομά του, δεν ξέρω πού μένει, δεν έχω ιδέα πώς μοιάζει. Αλλά θα τον βρω και θα τον σκοτώσω…
*
Έχουν γράψει για τη σειρά:
«Μια αστυνομική εξίσωση για δυνατούς λύτες που μπορεί να αποδειχθεί μόνο μέσα από την ψυχαναλυτική θεωρία. Όσοι απορείτε γι’ αυτό, θα βρείτε την απάντηση στο βιβλίο...
Οι ιστορίες του κυρίου Γκρέι αποτελούν ένα διαφορετικό είδος στο αστυνομικό μυθιστόρημα, μοιάζουν με σπαζοκεφαλιά, δεν έχουν βία και αίμα, ερμηνεύουν τα πάντα, και τα όνειρα, σχεδόν πάντα αποτελούν τη λύση του μυστηρίου. Όμως γραμμένα με το αόρατο μελάνι είναι πάντοτε κι αυτά δυσανάγνωστα.
Ενδιαφέρουσα σειρά.»
Ελένη Γκίκα, LIBERAL.GR, 11/7/2020
«Μια ιστορία γεμάτη κελύφη που ξεφλουδίζονται μέχρι να φτάσει η αλήθεια και το ζαφείρι στο δακτυλίδι να ξεκλειδώσει την ψυχή ενός παραβατικού αγοριού: εφηβικές συμμορίες, έμποροι ναρκωτικών, αμφισβητούμενοι δάσκαλοι και αμφιλεγόμενοι γονείς, καθιστούν το τοπίο τους εγκλήματος άμμο κινούμενη, ο κύριος Γκρέι, όμως, γνωρίζει καλά τα αινίγματα και τους γρίφους ψυχής.»
Ελένη Γκίκα, FRACTALART.GR, 19/8/2020
«Καλογραμμένο μυθιστόρημα, με γρήγορους ρυθμούς, μοιραίες γυναίκες, φιλόδοξους άνδρες, έξυπνους διαλόγους και πολλά ψυχολογικά τεστ, που συντελούν ώστε να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Οι εναλλαγές και η εναργής αφήγηση παρασύρουν τον αναγνώστη στον νουάρ κόσμο της. Με τον ίδιο πρωταγωνιστή και σε παρόμοιο στυλ κινείται και το άλλο απολαυστικό μυθιστόρημα του Χένρι Κάτνερ, που κυκλοφόρησε την ίδια περίοδο από τις εκδόσεις Αλεξάνδρεια με τίτλο Ο φόνος της συζύγου».
Χρύσα Σπυροπούλου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 7/8/2018
«Λάτρης του Λάβκραφτ καθώς ανήκε σε έναν κύκλο συγγραφέων με αναφορά στον Λάβκραφτ με τον οποίο αλληλογραφούσαν, ο Κάτνερ είναι από τους λησμονημένους συγγραφείς που όμως μνημονεύεται από πολλούς μεταγενέστερους και είναι σημείο αναφοράς τους. Ο Ρέι Μπράντμπουρι, συγγραφέας του Φαρενάιτ 451, παραδέχθηκε πως η επιρροή του Κάτνερ στο έργο του ήταν τέτοια που ουσιαστικά ο τελευταίος ήταν που έγραψε τις τελευταίες 300 σελίδες του περίφημου αυτού έργου...
Ο Κάτνερ εισβάλλει στα άδυτα των ερωτικών περιπτύξεων και των συγκρούσεων πάθους και μας αποκαλύπτει κρυφές αδυναμίες και τρωτά σημεία των αδύναμων ανθρώπων που εξωθούνται ακόμα και στο έγκλημα προσπαθώντας να καλύψουν ή να σβήσουν εντελώς τα ίχνη τους. Σκοπός του δεν είναι βέβαια απλά και μόνο να αποκαλύψει το δολοφόνο αλλά να ραντίσει με μυστήριο και εκπλήξεις τη διαδρομή ως εκεί.»
Γιάννης Αντωνιάδης, CULTURENOW.GR, 15/4/2019
«Ο Τζ. Κ. Τσέστερτον υπήρξε ένας από τους θησαυρούς της αγγλικής λογοτεχνίας στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα. Ήταν ένας αξιαγάπητος λόγιος με τεράστια επιρροή σε διαφορετικούς τομείς: στη θεολογία, στην αστυνομική λογοτεχνία με την ευρεία έννοια του όρου, στη βιογραφία και τη λογοτεχνική κριτική, μέχρι και στη λογοτεχνία επιστημονικής φαντασίας. Ήταν ένας στιλίστας που επικεντρωνόταν στην αισθητική και τις ιδέες και λιγότερο στη δραματική ένταση.»
Κωστής Καλογρούλης, ELCULTURE.GR, 21/3/2020
Σκοπεύει να σκοτώσει τον ασυνείδητο οδηγό που έγινε η αιτία θανάτου του μικρού παιδιού του. Όταν όμως το υποψήφιο θύμα του βρίσκεται νεκρό και ο Κερνς είναι ο κύριος ύποπτος, ο συγγραφέας επιμένει ότι τον έχουν παγιδέψει. Ένας παλιός φίλος τού Κερνς καλεί τον ιδιωτικό ντετέκτιβ Νάιτζελ Στρέιντζγουεϊζ, που πρέπει να διαλευκάνει ένα σατανικά σχεδιασμένο έγκλημα για να ανακαλύψει τι πραγματικά συνέβη στον Τζωρτζ Ράτερι.
Θα σκοτώσω έναν άνθρωπο. Δεν ξέρω το όνομά του, δεν ξέρω πού μένει, δεν έχω ιδέα πώς μοιάζει. Αλλά θα τον βρω και θα τον σκοτώσω…
*
Έχουν γράψει για τη σειρά:
«Μια αστυνομική εξίσωση για δυνατούς λύτες που μπορεί να αποδειχθεί μόνο μέσα από την ψυχαναλυτική θεωρία. Όσοι απορείτε γι’ αυτό, θα βρείτε την απάντηση στο βιβλίο...
Οι ιστορίες του κυρίου Γκρέι αποτελούν ένα διαφορετικό είδος στο αστυνομικό μυθιστόρημα, μοιάζουν με σπαζοκεφαλιά, δεν έχουν βία και αίμα, ερμηνεύουν τα πάντα, και τα όνειρα, σχεδόν πάντα αποτελούν τη λύση του μυστηρίου. Όμως γραμμένα με το αόρατο μελάνι είναι πάντοτε κι αυτά δυσανάγνωστα.
Ενδιαφέρουσα σειρά.»
Ελένη Γκίκα, LIBERAL.GR, 11/7/2020
«Μια ιστορία γεμάτη κελύφη που ξεφλουδίζονται μέχρι να φτάσει η αλήθεια και το ζαφείρι στο δακτυλίδι να ξεκλειδώσει την ψυχή ενός παραβατικού αγοριού: εφηβικές συμμορίες, έμποροι ναρκωτικών, αμφισβητούμενοι δάσκαλοι και αμφιλεγόμενοι γονείς, καθιστούν το τοπίο τους εγκλήματος άμμο κινούμενη, ο κύριος Γκρέι, όμως, γνωρίζει καλά τα αινίγματα και τους γρίφους ψυχής.»
Ελένη Γκίκα, FRACTALART.GR, 19/8/2020
«Καλογραμμένο μυθιστόρημα, με γρήγορους ρυθμούς, μοιραίες γυναίκες, φιλόδοξους άνδρες, έξυπνους διαλόγους και πολλά ψυχολογικά τεστ, που συντελούν ώστε να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Οι εναλλαγές και η εναργής αφήγηση παρασύρουν τον αναγνώστη στον νουάρ κόσμο της. Με τον ίδιο πρωταγωνιστή και σε παρόμοιο στυλ κινείται και το άλλο απολαυστικό μυθιστόρημα του Χένρι Κάτνερ, που κυκλοφόρησε την ίδια περίοδο από τις εκδόσεις Αλεξάνδρεια με τίτλο Ο φόνος της συζύγου».
Χρύσα Σπυροπούλου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 7/8/2018
«Λάτρης του Λάβκραφτ καθώς ανήκε σε έναν κύκλο συγγραφέων με αναφορά στον Λάβκραφτ με τον οποίο αλληλογραφούσαν, ο Κάτνερ είναι από τους λησμονημένους συγγραφείς που όμως μνημονεύεται από πολλούς μεταγενέστερους και είναι σημείο αναφοράς τους. Ο Ρέι Μπράντμπουρι, συγγραφέας του Φαρενάιτ 451, παραδέχθηκε πως η επιρροή του Κάτνερ στο έργο του ήταν τέτοια που ουσιαστικά ο τελευταίος ήταν που έγραψε τις τελευταίες 300 σελίδες του περίφημου αυτού έργου...
Ο Κάτνερ εισβάλλει στα άδυτα των ερωτικών περιπτύξεων και των συγκρούσεων πάθους και μας αποκαλύπτει κρυφές αδυναμίες και τρωτά σημεία των αδύναμων ανθρώπων που εξωθούνται ακόμα και στο έγκλημα προσπαθώντας να καλύψουν ή να σβήσουν εντελώς τα ίχνη τους. Σκοπός του δεν είναι βέβαια απλά και μόνο να αποκαλύψει το δολοφόνο αλλά να ραντίσει με μυστήριο και εκπλήξεις τη διαδρομή ως εκεί.»
Γιάννης Αντωνιάδης, CULTURENOW.GR, 15/4/2019
«Ο Τζ. Κ. Τσέστερτον υπήρξε ένας από τους θησαυρούς της αγγλικής λογοτεχνίας στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα. Ήταν ένας αξιαγάπητος λόγιος με τεράστια επιρροή σε διαφορετικούς τομείς: στη θεολογία, στην αστυνομική λογοτεχνία με την ευρεία έννοια του όρου, στη βιογραφία και τη λογοτεχνική κριτική, μέχρι και στη λογοτεχνία επιστημονικής φαντασίας. Ήταν ένας στιλίστας που επικεντρωνόταν στην αισθητική και τις ιδέες και λιγότερο στη δραματική ένταση.»
Κωστής Καλογρούλης, ELCULTURE.GR, 21/3/2020
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις