Ενθουσιώδεις οπαδοί

Μια επαναστατική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών
Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 15.00
11.25
Τιμή Πρωτοπορίας
+
268456
Συγγραφείς: Blanchard, Kenneth , Bowles, Sheldon
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Σελίδες:158
Μεταφραστής:ΡΟΥΣΣΟΣ ΝΙΚΟΣ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2005
ISBN:9789602098202
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Οι επιτυχημένοι οργανισμοί εστιάζουν την προσοχή τους σε ένα κοινό σημείο: στους πελάτες. Η επιτυχία ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε όσους έχουν έμμονη ιδέα τους τη φροντίδα των πελατών τους, ανεξάρτητα από αν πρόκειται για επιχειρήσεις, επαγγελματίες, νοσοκομεία, ή δημόσιες υπηρεσίες.

Το βιβλίο "Ενθουσιώδεις οπαδοί" σάς δείχνει, με έναν έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο, τη σωστή προσέγγιση και τακτική για να αποκτήσετε και εσείς ενθουσιώδεις οπαδούς.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο τής The Jim Pattison Group, Jim Pattison, το βιβλίο αυτό είναι μια έξοχη και προσγειωμένη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ορισμένα άλλα σχόλια επιτυχημένων επιχειρηματιών είναι τα εξής:



- "Το στρατηγικό μας πρόγραμμα για την εξυπηρέτηση πελατών βασίζεται στο βιβλίο "Ενθουσιώδεις οπαδοί". Μας βοήθησε να εστιάσουμε την ενεργητικότητά μας σε αυτό τον καινούριο τομέα. Πρέπει να το διαβάσετε." Lynn Posluns, Πρόεδρος της Fairweather.



- "Το βιβλίο αυτό ωθεί τους πάντες, από τον οδηγό του ανυψωτικού οχήματος στην αποθήκη έως τον πρόεδρο της εταιρείας, να εστιαστούν στη δημιουργία ενθουσιωδών οπαδών. Ένα εύληπτο μήνυμα που κάθε οργανισμός έχει ανάγκη να ακούσει." Eamon Ryan, Πρόεδρος της Lexmark Canada Inc.



- "Το να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε ενθουσιώδεις οπαδούς θα σας χαρίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σήμερα. Το βιβλίο αυτό θα σας δώσεις την αποφασιστική πρώτη ώθηση σε αυτή την κατεύθυνση." James F. Nordstrom, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Nordstrom, Inc.






Οι επιτυχημένοι οργανισμοί εστιάζουν την προσοχή τους σε ένα κοινό σημείο: στους πελάτες. Η επιτυχία ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε όσους έχουν έμμονη ιδέα τους τη φροντίδα των πελατών τους, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για επιχειρήσεις, επαγγελματίες, νοσοκομεία ή δημόσιες υπηρεσίες. [...]

(Από τον Πρόλογο του βιβλίου)

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!