0
Your Καλαθι
Έρευνα αγοράς. Πρακτικός Οδηγός Ερευνών Μάρκετινγκ (δεμ.) ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Πρακτικός οδηγός ερευνών μάρκετινγκ
Έκπτωση
49%
49%
Περιγραφή
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Το 5ο βιβλίο της σειράς αυτής έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στον τομέα των Ερευνών Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Γραμμένο σε μονοτονικό και στη δημοτική, απευθύνεται σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό, από το σπουδαστή σεμιναρίου μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου ή άλλης Σχολής μέχρι τον μη επαγγελματία ερευνητή, ιδιοκτήτη, διευθυντή ή άλλο άτομο οποιασδήποτε μικρομεσαίας ή μεγάλης ιδιωτικής ή κρατικής επιχείρησης και φορέα. Πλούσιο σε αναλύσεις, παραδείγματα, φιγούρες και ερωτηματολόγια εκπαιδεύει τον μη επαγγελματία ερευνητή, ώστε με απλό τρόπο, με λίγο χρόνο και χωρίς μεγάλες δαπάνες να μπορεί να κάνει ο ίδιος τις έρευνες μάρκετινγκ.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις