0
Your Καλαθι
Μάρκετινγκ-Στρατηγική Προσέγγιση 2η έκδοση
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το «Μάρκετινγκ, Στρατηγική Προσέγγιση» με πρωτότυπο τίτλο «Essentials of Marketing, 2020, 17th Edition» είναι συνάμα ένα κλασικό πλέον σύγγραμμα στον τομέα του Μάρκετινγκ και ένα εκσυγχρονισμένο σύγγραμμα που καλύπτει όλα τα επίκαιρα ζητήματα, από τα πλέον ευπώλητα στην Ελλάδα και διεθνώς. Η νέα αυτή έκδοση εξακολουθεί να παρουσιάζει όλους τους βασικούς όρους του Μάρκετινγκ με άφθονα σχήματα και παραδείγματα, τα οποία διευκολύνουν την εις βάθος κατανόηση. Εκτός από την επικαιροποίηση των παραδειγμάτων που θα ανέμενε κανείς από μια νέα έκδοση, η παρούσα έκδοση ενσωματώνει αποτελεσματικά τις μεγάλες προκλήσεις και τάσεις που αναδύονται στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, και συγκεκριμένα:
- τα μεγάλα δεδομένα, τα πληροφοριακά συστήματα, αλλά και την αναλυτική και τις μετρικές μάρκετινγκ, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίον έχουν επηρεάσει την εφαρμογή και
τη λειτουργία του Μάρκετινγκ σήμερα,
-τα κερδισμένα μέσα, τα ιδιόκτητα μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξηγώντας πώς έχουν μεταβάλει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό τις δυνατότητες των επιχειρήσεων συνολικά, αλλά και σε επίπεδο Μάρκετινγκ.
Εξαιρετικά χρήσιμη και ουσιαστική είναι η ενσωμάτωση και ενός πρόσθετου κεφαλαίου, που προσφέρει την πρακτική εφαρμογή των εννοιών που συζητούνται σε θεωρητικό επίπεδο, παρουσιάζοντας βήμα-βήμα τη δημιουργία ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για μια υποθετική επιχείρηση.
Το αποτέλεσμα είναι ένα πλήρες και περιεκτικό βιβλίο, που θα φανεί χρήσιμο σε όποιον/α ενδιαφέρεται να μυηθεί στον κόσμο του Μάρκετινγκ, είτε στο πλαίσιο σπουδών -προπτυχιακών
ή και μεταπτυχιακών- είτε στο πλαίσιο της επιχειρηματικής του/της δράσης.
- τα μεγάλα δεδομένα, τα πληροφοριακά συστήματα, αλλά και την αναλυτική και τις μετρικές μάρκετινγκ, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίον έχουν επηρεάσει την εφαρμογή και
τη λειτουργία του Μάρκετινγκ σήμερα,
-τα κερδισμένα μέσα, τα ιδιόκτητα μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξηγώντας πώς έχουν μεταβάλει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό τις δυνατότητες των επιχειρήσεων συνολικά, αλλά και σε επίπεδο Μάρκετινγκ.
Εξαιρετικά χρήσιμη και ουσιαστική είναι η ενσωμάτωση και ενός πρόσθετου κεφαλαίου, που προσφέρει την πρακτική εφαρμογή των εννοιών που συζητούνται σε θεωρητικό επίπεδο, παρουσιάζοντας βήμα-βήμα τη δημιουργία ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για μια υποθετική επιχείρηση.
Το αποτέλεσμα είναι ένα πλήρες και περιεκτικό βιβλίο, που θα φανεί χρήσιμο σε όποιον/α ενδιαφέρεται να μυηθεί στον κόσμο του Μάρκετινγκ, είτε στο πλαίσιο σπουδών -προπτυχιακών
ή και μεταπτυχιακών- είτε στο πλαίσιο της επιχειρηματικής του/της δράσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις