0
Your Καλαθι
Διεθνές μάρκετινγκ Ι
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Περιεχόμενα:
Μια γενική επισκόπηση
Το πολιτισμικό περιβάλλον των παγκόσμιων αγορών
Αξιολόγηση των ευκαιριών της παγκόσμιας αγοράς.
Το βιβλίο αυτό είναι ένα ολοκληρωμένο εισαγωγικό εγχειρίδιο του παγκόσμιου μάρκετινγκ, που εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1996 και έχει έκτοτε πραγματοποιήσει 10 αναθεωρημένες εκδόσεις σε δεκάδες γλώσσες. Στην έκδοση αυτή, απευθύνεται όχι μόνον στους ανθρώπους των επιχειρήσεων και στους σπουδαστές οικονομικών επιστημών, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, που θέλει να κατανοήσει, πληρέστερα και βαθύτερα το σύγχρονο κόσμο.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις