0
Your Καλαθι
Γλωσσικά κατάλληλη πρακτική
Οδηγός για την παιδαγωγική στήριξη παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Αυτό το πρωτοποριακό βιβλίο, χρησιμοποιώντας πειστικά επιχειρήματα, αναπτύσσει τη σημασία που έχουν οι οικογενειακές γλώσσες των παιδιών και τα οφέλη της διγλωσσίας και της πολυγλωσσίας. Η νέα διδακτική πρακτική, γνωστή ως Γλωσσικά Κατάλληλη Πρακτική (ΓΚΠ), φιλοδοξεί να καθοδηγήσει όσους/ες εργάζονται με μικρά παιδιά που φτάνουν στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και στα σχολεία με μικρή ή καθόλου ευχέρεια στη γλώσσα της τάξης. Η Γλωσσικά Κατάλληλη Πρακτική περιγράφει λεπτομερώς πάνω από πενήντα σχολικές δραστηριότητες που μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάξουν τόσο στο αναπτυξιακό επίπεδο των παιδιών όσο και στο σχολικό πρόγραμμα.
Το βιβλίο, που απευθύνεται στο προσωπικό των παιδικών σταθμών, σε όσους/ες παρέχουν υπηρεσίες υγείας, σε υπεύθυνους εγκατάστασης μεταναστών/τριών, σε λογοθεραπευτές/τριες, σε βρεφονηπιαγωγούς και σε δασκάλους/ες του δημοτικού, σε εργαζομένους/ες στην αρχή οικογενειακών πόρων και σε ειδικούς σε θέματα γραμματισμού, αποτελεί εξαιρετική πηγή για την προετοιμασία των μικρών παιδιών για τις πολύπλοκες απαιτήσεις του εικοστού πρώτου αιώνα στην επικοινωνία και στον γραμματισμό.
Είπαν για το βιβλίο μας:
«Η πραγματική διγλωσσία συνιστά σημαντικό εφόδιο. Εκτός του ότι προωθεί την ισχυρή επικοινωνία εντός της οικογένειας, επιτρέποντας τη μετάδοση των οικογενειακών αξιών, προσδίδει επίσης σημαντικές ακαδημαϊκές και επαγγελματικές δυνατότητες για τη ζωή. Σε αυτό το εξαιρετικό βιβλίο, η Chumak-Horbatsch προτείνει γλωσσικές πρακτικές βασισμένες σε εμπειρίες που θα εμπλουτίσουν την πορεία εξέλιξης όλων των παιδιών». –ALMA FLORADA, ΟΜΟΤΙΜΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ
«…ένα επιβλητικό πορτραίτο των μικρών παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο ως επίδοξων δίγλωσσων που προσφέρει τεράστιες γλωσσικές δυνατότητες στο σχολείο, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις προκλήσεις για τη διατήρηση της διπλής γλωσσικής ταυτότητάς τους». –PAULA MARKUS, ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ESL/ELD, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΟΡΟΝΤΟ
«Αυτό το καινοτόμο και εξαιρετικά χρήσιμο βιβλίο προσφέρει πληθώρα πρακτικών στρατηγικών για την υποστήριξη της πραγματικά δίγλωσσης διδασκαλίας στις τάξεις… Απαραίτητο ανάγνωσμα για δασκάλους, βρεφονηπιαγωγούς και νηπιαγωγούς!» -KELLEEN TOOHEY, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ SIMON FRASER
«Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει στους/τις εκπαιδευτικούς ζητήματα προς σκέψη όσον αφορά τις εμπειρίες των μικρών παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο. Κάθε προσεκτικά γραμμένο κεφάλαιο κάνει τον αναγνώστη να περνά από τον στοχασμό στην εφαρμογή, εξαίροντας τη σημασία των γλωσσών και ενδυναμώνοντας την αίσθηση ταυτότητας όλων των παιδιών». –KIM WATTS, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
«Θεωρώ το πρόγραμμα της ΓΚΠ πολύτιμο για την προώθηση των οικογενειακών γλωσσών στην τάξη του νηπιαγωγείου όπου διδάσκω. Το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους/τις δασκάλους/ες του δημοτικού και για τους φοιτητές/φοιτήτριες της παιδαγωγικής, γιατί προτείνει δημιουργικές δραστηριότητες και νέες ιδέες που μπορούν να εφαρμοστούν και στο σχολείο και στο σπίτι και που αγκαλιάζουν όλα τα γνωστικά πεδία». DOLLY FOX, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Το βιβλίο, που απευθύνεται στο προσωπικό των παιδικών σταθμών, σε όσους/ες παρέχουν υπηρεσίες υγείας, σε υπεύθυνους εγκατάστασης μεταναστών/τριών, σε λογοθεραπευτές/τριες, σε βρεφονηπιαγωγούς και σε δασκάλους/ες του δημοτικού, σε εργαζομένους/ες στην αρχή οικογενειακών πόρων και σε ειδικούς σε θέματα γραμματισμού, αποτελεί εξαιρετική πηγή για την προετοιμασία των μικρών παιδιών για τις πολύπλοκες απαιτήσεις του εικοστού πρώτου αιώνα στην επικοινωνία και στον γραμματισμό.
Είπαν για το βιβλίο μας:
«Η πραγματική διγλωσσία συνιστά σημαντικό εφόδιο. Εκτός του ότι προωθεί την ισχυρή επικοινωνία εντός της οικογένειας, επιτρέποντας τη μετάδοση των οικογενειακών αξιών, προσδίδει επίσης σημαντικές ακαδημαϊκές και επαγγελματικές δυνατότητες για τη ζωή. Σε αυτό το εξαιρετικό βιβλίο, η Chumak-Horbatsch προτείνει γλωσσικές πρακτικές βασισμένες σε εμπειρίες που θα εμπλουτίσουν την πορεία εξέλιξης όλων των παιδιών». –ALMA FLORADA, ΟΜΟΤΙΜΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ
«…ένα επιβλητικό πορτραίτο των μικρών παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο ως επίδοξων δίγλωσσων που προσφέρει τεράστιες γλωσσικές δυνατότητες στο σχολείο, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις προκλήσεις για τη διατήρηση της διπλής γλωσσικής ταυτότητάς τους». –PAULA MARKUS, ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ESL/ELD, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΟΡΟΝΤΟ
«Αυτό το καινοτόμο και εξαιρετικά χρήσιμο βιβλίο προσφέρει πληθώρα πρακτικών στρατηγικών για την υποστήριξη της πραγματικά δίγλωσσης διδασκαλίας στις τάξεις… Απαραίτητο ανάγνωσμα για δασκάλους, βρεφονηπιαγωγούς και νηπιαγωγούς!» -KELLEEN TOOHEY, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ SIMON FRASER
«Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει στους/τις εκπαιδευτικούς ζητήματα προς σκέψη όσον αφορά τις εμπειρίες των μικρών παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο. Κάθε προσεκτικά γραμμένο κεφάλαιο κάνει τον αναγνώστη να περνά από τον στοχασμό στην εφαρμογή, εξαίροντας τη σημασία των γλωσσών και ενδυναμώνοντας την αίσθηση ταυτότητας όλων των παιδιών». –KIM WATTS, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
«Θεωρώ το πρόγραμμα της ΓΚΠ πολύτιμο για την προώθηση των οικογενειακών γλωσσών στην τάξη του νηπιαγωγείου όπου διδάσκω. Το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους/τις δασκάλους/ες του δημοτικού και για τους φοιτητές/φοιτήτριες της παιδαγωγικής, γιατί προτείνει δημιουργικές δραστηριότητες και νέες ιδέες που μπορούν να εφαρμοστούν και στο σχολείο και στο σπίτι και που αγκαλιάζουν όλα τα γνωστικά πεδία». DOLLY FOX, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις