0
Your Καλαθι
Κατανοώντας την εκπαίδευση: Μια κοινωνιολογική θεώρηση
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Ποιους σκοπούς πρέπει να υπηρετεί η εκπαίδευση και γιατί έχει αυτή σημασία; Τι πρέπει να γίνει για την εκπαίδευση; Αυτά τα θεμελιώδη ζητήματα, αν και δεν θεωρούνται πάντα κεντρικά στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, υποστηρίζεται από τους συγγραφείς του βιβλίου ότι είναι κομβικά, θέτοντας κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με τη συνεισφορά της κοινωνιολογίας στις εκπαιδευτικές πολιτικές και πρακτικές.
Το βιβλίο παρουσιάζει ανταγωνιστικές προσεγγίσεις στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης –τον δομικό λειτουργισμό, τη θεωρία της συμβολικής διαντίδρασης, τον μαρξισμό, τον φεμινισμό, την κριτική θεωρία για τις φυλετικές και εθνοτικές ομάδες και τον μεταδομισμό– και δείχνει πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε μείζονα ζητήματα όπως είναι η κοινωνική αναπαραγωγή, η πολυπολιτισμική εκπαίδευση, η ταυτότητα και το έργο των εκπαιδευτικών.
Το βιβλίο παρουσιάζει ανταγωνιστικές προσεγγίσεις στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης –τον δομικό λειτουργισμό, τη θεωρία της συμβολικής διαντίδρασης, τον μαρξισμό, τον φεμινισμό, την κριτική θεωρία για τις φυλετικές και εθνοτικές ομάδες και τον μεταδομισμό– και δείχνει πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε μείζονα ζητήματα όπως είναι η κοινωνική αναπαραγωγή, η πολυπολιτισμική εκπαίδευση, η ταυτότητα και το έργο των εκπαιδευτικών.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις