0
Your Καλαθι
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: μια μεθοδολογική πρόταση
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Στο βιβλίο αυτό υποστηρίζω ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να θεωρείται κομμάτι ενός συστήματος διδασκαλίας και μάθησης - ενός συστήματος που να δημιουργεί συνεπείς και σταθερές βάσεις στήριξης για τη διδασκαλία σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής σταδιοδρομίας του εκπαιδευτικού. Εκτός από τα σαφή κριτήρια σχετικά με τη μάθηση των μαθητών, τη διδακτική ύλη και τα συστήματα εξετάσεων υψηλής ποιότητας, το σύστημα αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει πέντε βασικά στοιχεία:
- Κοινά πρότυπα διδασκαλίας που να άπτονται της ουσιαστικής μάθησης και να εφαρμόζονται από όλους τους εκπαιδευτικούς
- Αξιολογήσεις απόδοσης που θα βασίζονται στα πρότυπα αυτά, οι οποίες θα αποτελούν τον οδηγό για τις κρατικές λειτουργίες όπως η εκπαίδευση των δασκάλων, η αδειοδότηση και η χορήγηση ανώτατων πιστοποιητικών
- Τοπικά συστήματα αξιολόγησης ευθυγραμμισμένα με τα ίδια πρότυπα για την ενδοεργασιακή αξιολόγηση, τα οποία θα βασίζονται σε πολλαπλά μέτρα διδακτικής πρακτικής και μάθησης [...]
- Κοινά πρότυπα διδασκαλίας που να άπτονται της ουσιαστικής μάθησης και να εφαρμόζονται από όλους τους εκπαιδευτικούς
- Αξιολογήσεις απόδοσης που θα βασίζονται στα πρότυπα αυτά, οι οποίες θα αποτελούν τον οδηγό για τις κρατικές λειτουργίες όπως η εκπαίδευση των δασκάλων, η αδειοδότηση και η χορήγηση ανώτατων πιστοποιητικών
- Τοπικά συστήματα αξιολόγησης ευθυγραμμισμένα με τα ίδια πρότυπα για την ενδοεργασιακή αξιολόγηση, τα οποία θα βασίζονται σε πολλαπλά μέτρα διδακτικής πρακτικής και μάθησης [...]
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις