0
Your Καλαθι
Ο κύβος του άγιου Βασίλη
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε μετά από προσωπική ερευνητική εφαρμογή σε τάξεις νηπιαγωγείου, κατά την οποία αξιοποιήθηκαν νεότερες νευροψυχολογικές απόψεις για τη λειτουργία του εγκεφάλου και σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, όπως επίλυση προβλήματος (κατασκευής κύβου), βιωματική μάθηση, αλληλεπίδραση στην ομάδα και γνωστική σύγκρουση, διαδικασία αναστοχασμού.
Σε αυτό το μεθοδολογικό πλαίσιο αναπτύχθηκαν ποικίλοι νοητικοί συλλογισμοί, στρατηγικές και μαθηματικές δεξιότητες, όπως απαρίθμηση, σύγκριση, μέτρηση, σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων, σύνοψη χαρακτηριστικών (κριτηρίων) αυτών, χειρισμός σχέσεων στο χώρο, ενώ με διαδικασίες σύνοψης - καταγραφής της επιστολής του τέλους επιδιώχθηκε η ανάδειξη και η υποστήριξη μεταγνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών, δηλ. να μπορούν να εξηγούν τον τρόπο σκέψης τους και να στοχάζονται σε αυτά που έμαθαν, με απώτερο σκοπό τη σταθεροποίηση της μαθηματικής γνώσης. [...]
Σε αυτό το μεθοδολογικό πλαίσιο αναπτύχθηκαν ποικίλοι νοητικοί συλλογισμοί, στρατηγικές και μαθηματικές δεξιότητες, όπως απαρίθμηση, σύγκριση, μέτρηση, σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων, σύνοψη χαρακτηριστικών (κριτηρίων) αυτών, χειρισμός σχέσεων στο χώρο, ενώ με διαδικασίες σύνοψης - καταγραφής της επιστολής του τέλους επιδιώχθηκε η ανάδειξη και η υποστήριξη μεταγνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών, δηλ. να μπορούν να εξηγούν τον τρόπο σκέψης τους και να στοχάζονται σε αυτά που έμαθαν, με απώτερο σκοπό τη σταθεροποίηση της μαθηματικής γνώσης. [...]
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις