0
Your Καλαθι
Η κουλτούρα των μέσων
Μαζική κοινωνία και πολιτιστική βιομηχανία
Έκπτωση
40%
40%
Περιγραφή
Ο τόμος περιλαμβάνει κείμενα των Κράους, Αντόρνο, Μακντόναλντ, Αρεντ, Σιλς, Πάρσονς, Γουΐλλιαμς, Μορέν και Μπωντριγιάρ και αποσπάσματα των Ρουσσώ, ντ' Αλαμπέρ, Αρνολντ, Νίτσε, Μπωντλαίρ, Μπένγιαμιν, Χορκχάιμερ, Σόνταγκ και Έκο. Μέσα απ' αυτή τη σύνθεση του προβληματισμού επιφανών στοχαστών της επικοινωνίας και της κουλτούρας παρουσιάζονται οι μορφές πολιτιστικής παραγωγής και κατανάλωσης της μαζικής κοινωνίας (λογοτεχνικές, καλλιτεχνικές και επιστημονικές εκδόσεις, κινηματογράφος, τηλεόραση, διαφήμιση), οι διαφορές μεταξύ υψηλής, λαϊκής και μαζικής τέχνης, οι αντίρροπες τάσεις αυτονομίας και ενσωμάτωσης της κουλτούρας στην κοινωνία, οι βαθμοί ανεξαρτησίας ή εξάρτησής της από τις τεχνικές των μαζικών μέσων και από τις προτιμήσεις του κοινού. Αναδεικνύεται έτσι το ιστορικό βάθος, ο θεματολογικός πλούτος και η κριτική προοπτική της πάντα επίκαιρης συζήτησης ανάμεσα στους υπέρμαχους και τους πολέμιους της μαζικής επικοινωνίας και της πολιτιστικής βιομηχανίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις