0
Your Καλαθι
Απαντα τα θεατρικά ΙΙ
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
«BELLA VENEZIA: [...] Στο έργο του Διαλεγμένου μια μητέρα, μια κόρη και ο πατριός της συγκροτούν ένα αλληλοευνουχιστικό τρίγωνο που, εκτός των άλλων, έρχεται να πλουτίσει τη δραματουργία με μια νέα -θα 'λεγα αποκαλυπτική- διάσταση του γνωστού ιψενικού. Ίσως, αν πρέπει να προχωρήσω τον συλλογισμό, το ιψενικό τρίγωνο συναντά και πολλαπλασιάζει την ευνουχιστική στρατηγική του στριντμπεργκικού ζεύγους. Μία βαθιά έλξη, μια ενστικτώδης χήμευση ανάμεσα στην κόρη και τον πατριό, δημιουργεί το σκάνδαλο. Η μητέρα του κοριτσιού και σύζυγος του πατριού δεν αντιδρά μονάχα ως προδομένη γυναίκα, ως απορριμμένη ερωμένη, αλλά και ως θεματοφύλακας των ιερών και των οσίων του κοινωνικού συμβολαίου, της σκηνοθεσίας και της διανομής των ρόλων του θρησκευτικού και του αστικού δράματος. [...]
Η Ξένια Καλογεροπούλου έδωσε κύρος στο στρατήγημα του Διαλεγμένου, καθαρά μπρεχτικού, να απονευρώσει τον ρομαντικό κίνδυνο μέσω της αφήγησης. Η Πέγκυ Σταθακοπούλου, με τη γεμάτη ουσία υπόκρισή της [...] μας δίνει το δικαίωμα να παραπονιόμαστε που τόσο σπάνια την βλέπουμε στη σκηνή. [...]
Ο Βογιατζής στον καλύτερο ρόλο του, χωρίς ίχνος της γνωστής -γοητευτικής- μανιέρας. Τι βάθος ψυχής, πόσος βασανισμός και πόση ενοχή στο βλέμμα! Η Εύη Σαουλίδου, το ΜΕΓΑ ΚΕΡΔΟΣ του θεάτρου μας! Τι τεχνική, τι άνεση, τι ειλικρίνεια αισθήματος... Έτοιμη για τα υποκριτικά ΑΠΑΝΤΑ».
Κώστας Γεωργουσόπουλος «Τα Νέα», 17.12.2005
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
-Συνέντευξη στον Θανάση Λάλα
-Λόγω φάτσας
-Η νύχτα της κουκουβάγιας
-Bella Venezia
-Ό,τι πεις, αγάπη μου
-Παραστάσεις
-Κριτικές:
Λόγω φάτσας
Η νύχτα της κουκουβάγιας
Bella Venezia
Η Ξένια Καλογεροπούλου έδωσε κύρος στο στρατήγημα του Διαλεγμένου, καθαρά μπρεχτικού, να απονευρώσει τον ρομαντικό κίνδυνο μέσω της αφήγησης. Η Πέγκυ Σταθακοπούλου, με τη γεμάτη ουσία υπόκρισή της [...] μας δίνει το δικαίωμα να παραπονιόμαστε που τόσο σπάνια την βλέπουμε στη σκηνή. [...]
Ο Βογιατζής στον καλύτερο ρόλο του, χωρίς ίχνος της γνωστής -γοητευτικής- μανιέρας. Τι βάθος ψυχής, πόσος βασανισμός και πόση ενοχή στο βλέμμα! Η Εύη Σαουλίδου, το ΜΕΓΑ ΚΕΡΔΟΣ του θεάτρου μας! Τι τεχνική, τι άνεση, τι ειλικρίνεια αισθήματος... Έτοιμη για τα υποκριτικά ΑΠΑΝΤΑ».
Κώστας Γεωργουσόπουλος «Τα Νέα», 17.12.2005
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
-Συνέντευξη στον Θανάση Λάλα
-Λόγω φάτσας
-Η νύχτα της κουκουβάγιας
-Bella Venezia
-Ό,τι πεις, αγάπη μου
-Παραστάσεις
-Κριτικές:
Λόγω φάτσας
Η νύχτα της κουκουβάγιας
Bella Venezia
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις