0
Your Καλαθι
Παιδαγωγική ψυχολογία
Απο τη Θεωρία της Μάθησης στην Εκπαίδευση Νέων & Ενηλίκων
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε προκειμένου να αποτελέσει βιβλίο υποστήριξης της διδασκαλίας αντικειμένων που εντάσσονται στο γνωστικό περιεχόμενο της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας. Ο σκοπός, συνεπώς, του βιβλίου είναι όχι να αποτελέσει θεωρητική μελέτη επί του αντικειμένου της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας αλλά κατά βάση διδακτικό εγχειρίδιο.
Στο περιεχόμενο του επιχειρείται μια σύνδεση της Ψυχολογίας, και περισσότερο των κλάδων της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και της Ψυχολογίας της Μάθησης, με τη σχολική πράξη, αλλά το βιβλίο δεν αποτελεί εγχειρίδιο Παιδαγωγικής ούτε, περισσότερο, Διδακτικής Μεθοδολογίας.
Η εργασία αυτή απευθύνεται πρωτίστως σε φοιτητές και σπουδαστές Σχολών και Τμημάτων ή Προγραμμάτων εκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Είναι επίσης ιδιαίτερα κατάλληλο για την υποστήριξη προγραμμάτων παιδαγωγικής κατάρτισης εκπαιδευτών για το σύστημα εκπαίδευσης ενηλίκων καθώς και στελεχών Εκπαίδευσης.
Με άλλα λόγια, καλύπτει τόσο την αγωγή των νέων όσο και την εκπαίδευση ενηλίκων. Απευθύνεται, σε κάθε περίπτωση, στον κάθε εκπαιδευτικό ο οποίος φιλοδοξεί να απομακρυνθεί από την παραδοσιακή διδακτική νοοτροπία και να προσεγγίσει τη διδακτική του συμπεριφορά και στάση με επαρκή θεωρητική θεμελίωση και μέσα από ένα νέο πλαίσιο σχέσης με τον μαθητή, το πλαίσιο της συμβουλευτικής σχέσης.
Στο περιεχόμενο του επιχειρείται μια σύνδεση της Ψυχολογίας, και περισσότερο των κλάδων της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και της Ψυχολογίας της Μάθησης, με τη σχολική πράξη, αλλά το βιβλίο δεν αποτελεί εγχειρίδιο Παιδαγωγικής ούτε, περισσότερο, Διδακτικής Μεθοδολογίας.
Η εργασία αυτή απευθύνεται πρωτίστως σε φοιτητές και σπουδαστές Σχολών και Τμημάτων ή Προγραμμάτων εκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Είναι επίσης ιδιαίτερα κατάλληλο για την υποστήριξη προγραμμάτων παιδαγωγικής κατάρτισης εκπαιδευτών για το σύστημα εκπαίδευσης ενηλίκων καθώς και στελεχών Εκπαίδευσης.
Με άλλα λόγια, καλύπτει τόσο την αγωγή των νέων όσο και την εκπαίδευση ενηλίκων. Απευθύνεται, σε κάθε περίπτωση, στον κάθε εκπαιδευτικό ο οποίος φιλοδοξεί να απομακρυνθεί από την παραδοσιακή διδακτική νοοτροπία και να προσεγγίσει τη διδακτική του συμπεριφορά και στάση με επαρκή θεωρητική θεμελίωση και μέσα από ένα νέο πλαίσιο σχέσης με τον μαθητή, το πλαίσιο της συμβουλευτικής σχέσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις