0
Your Καλαθι
Διαφήμιση και επικοινωνία
Εμπειρική έρευνα κοινής γνώμης
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Η ίδρυση των τριών Πανεπιστημιακών Τμημάτων της Επιστήμης της Επικοινωνίας-Πληροφόρησης (1990-1991) όπως και η είσοδος της ιδιωτικής Ραδιοφωνίας-Τηλεόρασης (1989) στην Ελλάδα, συνετέλεσε στην «αύξηση»-«πληθώρα» των βιβλίων που αφορούν τα Μ.Μ.Ε. Μπορεί λοιπόν οι θεωρητικές προσεγγίσεις, κυρίως μεταφράσεις ξενόγλωσσων βιβλίων, να «κοσμούν» τα ράφια των βιβλιοθηκών, όμως το «κενό» για τις ελληνικές εμπειρικές έρευνες που αφορούν τα Μ.Μ.Ε. παραμένει.
Με το παρόν βιβλίο συνεχίζουμε την «προσπάθειά» μας σ' αυτή την κατεύθυνση. Φιλοδοξία μας είναι να δημιουργηθεί μια «σειρά» που να περιλαμβάνει έρευνες σ' αυτόν τον τομέα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις