Διαφήμιση και επικοινωνία

Εμπειρική έρευνα κοινής γνώμης
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 26.63
18.64
Τιμή Πρωτοπορίας
+
131889
Συγγραφέας: Δουλκέρη, Τέσσα
Εκδόσεις: Παπαζήσης
Σελίδες:384
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2001
ISBN:9789600215045
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Η ίδρυση των τριών Πανεπιστημιακών Τμημάτων της Επιστήμης της Επικοινωνίας-Πληροφόρησης (1990-1991) όπως και η είσοδος της ιδιωτικής Ραδιοφωνίας-Τηλεόρασης (1989) στην Ελλάδα, συνετέλεσε στην «αύξηση»-«πληθώρα» των βιβλίων που αφορούν τα Μ.Μ.Ε. Μπορεί λοιπόν οι θεωρητικές προσεγγίσεις, κυρίως μεταφράσεις ξενόγλωσσων βιβλίων, να «κοσμούν» τα ράφια των βιβλιοθηκών, όμως το «κενό» για τις ελληνικές εμπειρικές έρευνες που αφορούν τα Μ.Μ.Ε. παραμένει.
Με το παρόν βιβλίο συνεχίζουμε την «προσπάθειά» μας σ' αυτή την κατεύθυνση. Φιλοδοξία μας είναι να δημιουργηθεί μια «σειρά» που να περιλαμβάνει έρευνες σ' αυτόν τον τομέα.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!