0
Your Καλαθι
Ελληνική τηλεόραση Ι
Εμπειρική έρευνα
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Πρόκειται για κοινωνιολογική έρευνα σκοπός της οποίας ήταν να εξετάσει τον τρόπο σκέψης, τις αντιδράσεις των τηλεθεατών απέναντι στην τηλεόραση. Αναλύεται δηλαδή το ποιες είναι οι προτιμήσεις του κοινού και η συμπεριφορά του, καθώς και η σχέση της τηλεόρασης με τα άλλα μέσα. Πρόκειται για αντίστοιχο ερωτηματολόγιο, με βάση το οποίο είχε εκπονηθεί έρευνα το 1980 και έτσι είναι ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κάποιος τη διαφοροποίηση του κοινού σε σχέση με το παρελθόν. [...]
«MARKETING WEEK» Θ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις