0
Your Καλαθι
Ελληνική τηλεόραση ΙΙ
Εμπειρική έρευνα
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Η έρευνα αυτή έχει σκοπό να δει τι σκέφτεται το κοινό, πως αντιδρούν οι τηλεθεατές απέναντι σ' αυτό το μαγικό κουτί -την τηλεόραση. Ποιες είναι οι προτιμήσεις, η συμπεριφορά τους; Γιατί βλέπουν τηλεόραση; τι τους ενδιαφέρει περισσότερο; Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσπάθεια της συγγραφέας για να δώσει το ερέθισμα σε νέους ερευνητές για μελέτη των κοινωνικών θεμάτων ΜΜΕ στην Ελλάδα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις