0
Your Καλαθι
Η άνιση πρόσβαση
Εκπαιδευτικές ευκαιρίες στα Πολυτεχνεία και τις Πολυτεχνικές Σχολές
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
Εισαγωγή
Το εμπειρικό υλικό
Κεφάλαιο πρώτο: Πέντε χρόνια Πολυτεχνείο Κρήτης
Πίνακες
Κεφάλαιο δεύτερο: Πολυτεχνείο και Πολυτεχνικές Σχολές: τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα
Πίνακες
Παράρτημα 1
Παράρτημα 2
Πίνακες
Επίλογος
Αντικείμενο αυτής της μελέτης είναι η διερεύνηση της ποσοτικής αντιπροσώπευσης των γεωγραφικών διαμερισμάτων της χώρας, των επαγγελματικών στρωμάτων και των βαθμίδων εκπαίδευσης των οικογενειών των φοιτητών/σπουδαστών, έτσι ώστε να υπολογιστεί ο βαθμός ανισότητας στις ευκαιρίες πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση. Το απώτερο ζητούμενο δεν είναι απλά η πορεία προς μια ίση πρόσβαση και η τελική εξάλειψη των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, αλλά η πορεία προς ένα κοινωνικά και οικονομικά πιο δίκαιο πολιτικό καθεστώς. Γιατί και αν ακόμη είναι δυνατό νν απικρατήσει η πλήρης ισότητα στις ευκαιρίες πρόσβασης στην πανεπιστημιακή βαθμίδα, οι ανισότητες πλούτου, δύναμης και γοήτρου μπορεί να παραμένουν. Όπως έχει διαπιστωθεί αλλού, αλλά και στην Ελλάδα, και αν ακόμη τα παιδιά των φτωχών αποκτήσουν το ίδιο επίπεδο εκπαίδευσης με τα παιδιά των μη-φτωχών, δεν έχουν τις λιδιες με αυτά ευκαιρίες γαι επαγγελματική αποκατάσταση και κοινωνική ανέλιξη.
Εισαγωγή
Το εμπειρικό υλικό
Κεφάλαιο πρώτο: Πέντε χρόνια Πολυτεχνείο Κρήτης
Πίνακες
Κεφάλαιο δεύτερο: Πολυτεχνείο και Πολυτεχνικές Σχολές: τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα
Πίνακες
Παράρτημα 1
Παράρτημα 2
Πίνακες
Επίλογος
Αντικείμενο αυτής της μελέτης είναι η διερεύνηση της ποσοτικής αντιπροσώπευσης των γεωγραφικών διαμερισμάτων της χώρας, των επαγγελματικών στρωμάτων και των βαθμίδων εκπαίδευσης των οικογενειών των φοιτητών/σπουδαστών, έτσι ώστε να υπολογιστεί ο βαθμός ανισότητας στις ευκαιρίες πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση. Το απώτερο ζητούμενο δεν είναι απλά η πορεία προς μια ίση πρόσβαση και η τελική εξάλειψη των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, αλλά η πορεία προς ένα κοινωνικά και οικονομικά πιο δίκαιο πολιτικό καθεστώς. Γιατί και αν ακόμη είναι δυνατό νν απικρατήσει η πλήρης ισότητα στις ευκαιρίες πρόσβασης στην πανεπιστημιακή βαθμίδα, οι ανισότητες πλούτου, δύναμης και γοήτρου μπορεί να παραμένουν. Όπως έχει διαπιστωθεί αλλού, αλλά και στην Ελλάδα, και αν ακόμη τα παιδιά των φτωχών αποκτήσουν το ίδιο επίπεδο εκπαίδευσης με τα παιδιά των μη-φτωχών, δεν έχουν τις λιδιες με αυτά ευκαιρίες γαι επαγγελματική αποκατάσταση και κοινωνική ανέλιξη.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις