0
Your Καλαθι
Σχεδιασμός καταστημάτων ΙΙ (5ος τόμος)
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Στον τόμο αυτό παρουσιάζονται οι πιο πρόσφατες εξελίξεις της ευρωπαϊκής αρχιτεκτονικής στο χώρο του σχεδιασμού καταστημάτων. Προτάσεις για εκθέσεις επίπλων, φωτιστικών, δισκοπωλεία κτλ. Όλες οι μελέτες εξετάζονται αναλυτικά, με βιογραφικά στοιχεία των δημιουργών, λεπτομερή παρουσίαση της σύνθεσης και των τεχνικών και με μεγάλο αριθμό σχεδίων και φωτογραφιών.
Ο παρών τόμος αναφέρεται ειδικότερα στους εμπορικούς χώρους που χαρακτηρίζονται από την πολλαπλότητα και τη διαφοροποίηση. Έχοντας αποκτήσει έναν ιδιαίτερο πολιτισμικό ρόλο στη σύγχρονη κοινωνία οι χώροι του εμπορίου αποτελούν αντικείμενο ενασχόλησης των πιο προικισμένων αρχιτεκτόνων της Ευρώπης. Ορισμένα έργα που παρουσιάζονται στον τόμο διακρίνονται για τη μεγάλη τους κλίμακα. Είναι εμπορικά κέντρα ή πολυκαταστήματα που λειτουργούν ως σημεία αναφοράς στον αστικό χώρο όπου εντάσσονται. Άλλα έργα περιορίζονται στην εσωτερική διαμόρφωση χώρων που προϋπήρχαν. Ωστόσο η εμβέλειά τους δεν είναι μικρότερη καθώς τα καταστήματα αυτά με την παρουσία τους συμβάλλουν στη δημιουργία του αστικού τοπίου των δρόμων της σύγχρονης πόλης. Καθώς η προσπέλαση του κοινού στους χώρους αυτούς είναι δυνατή και επιδιωκόμενη, οι εμπορικοί χώροι αποτελούν μια διεύρυνση του δημόσιου χώρου της πόλης που τείνει γενικά να συρρικνωθεί στην εποχή μας. Έτσι μπορεί να ειπωθεί ότι η ετερογένεια, η ποικιλία, ακόμη και ο εφήμερος χαρακτήρας ορισμένων διαμορφώσεων των χώρων αυτών είναι στοιχεία ευπρόσδεκτα που εμπλουτίζουν το αστικό περιβάλλον.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις