0
Your Καλαθι
Οικονομική και Πολιτική του Τουρισμού
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
To βιβλίο των Larry Dwyer, Peter Forsyth και Wayne Dwyer είναι ένα εισαγωγικό σύγγραμμα στα οικονομικά του τουρισμού κατάλληλο για προπτυχιακά αλλά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στα οικονομικά και στη διοίκηση επιχειρήσεων. Επιπλέον, το βιβλίο αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο και βοήθημα για τους επαγγελματίες του τουρισμού, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους αλλά και να δουν επιστημονικά τεκμηριωμένες πρακτικές και γνώσεις τις οποίες οι ίδιοι/ες μπορεί να απέκτησαν εμπειρικά μέσα από τη μακροχρόνια τριβή τους με τον τουρισμό. Το κυριότερο, όμως, προσδοκώμενο όφελος για τους αναγνώστες και τις αναγνώστριες είναι να εξοικειωθούν με τις προτάσεις πολιτικής του βιβλίου.
Τέλος, στο παρόν βιβλίο έχει διατηρηθεί συχνά και η αγγλική ορολογία, δίπλα-δίπλα με την ελληνική, ούτως ώστε ο αναγνώστης και η αναγνώστρια, παράλληλα με τις γνώσεις που αποκτά στην τουριστική οικονομική, να εμπλουτίζει και τις γνώσεις του/της στη διεθνή ορολογία.
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Πρόλογος επιμελητών
Εισαγωγή
1. Η τουριστική ζήτηση
2. Τουριστική προσφορά
3. Ο μηχανισμός των τιμών
4. Τουρισμός και διάρθρωση της αγοράς
5. Στρατηγική τιμολόγησης στον τουρισμό
6. Προβλέψεις τουριστικής ζήτησης
7. Η οικονομική συμβολή του τουρισμού
8. Μέτρηση οικονομικής συμβολής: δορυφόροι λογαριασμοί τουρισμού
9. Οι οικονομικές επιδράσεις του τουρισμού
10. Οικονομική αξιολόγηση ειδικών εκδηλώσεων
11. Επενδύσεις από τουριστικές επιχειρήσεις
12. Επενδύσεις σε τουριστικές υποδομές
13. Φορολογία του τουρισμού
14. Τουρισμός και μεταφορές
15. Αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τουρισμού
16. Οικονομικά μέσα για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τουρισμού
17. Τουρισμός και οικονομική μεγέθυνση
18. Βιώσιμη τουριστική μεγέθυνση
19. Ανταγωνιστικότητα προορισμών
20. Μελλοντικές κατευθύνσεις για την έρευνα στα οικονομικά του τουρισμού
Ευρετήριο όρων
Τέλος, στο παρόν βιβλίο έχει διατηρηθεί συχνά και η αγγλική ορολογία, δίπλα-δίπλα με την ελληνική, ούτως ώστε ο αναγνώστης και η αναγνώστρια, παράλληλα με τις γνώσεις που αποκτά στην τουριστική οικονομική, να εμπλουτίζει και τις γνώσεις του/της στη διεθνή ορολογία.
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Πρόλογος επιμελητών
Εισαγωγή
1. Η τουριστική ζήτηση
2. Τουριστική προσφορά
3. Ο μηχανισμός των τιμών
4. Τουρισμός και διάρθρωση της αγοράς
5. Στρατηγική τιμολόγησης στον τουρισμό
6. Προβλέψεις τουριστικής ζήτησης
7. Η οικονομική συμβολή του τουρισμού
8. Μέτρηση οικονομικής συμβολής: δορυφόροι λογαριασμοί τουρισμού
9. Οι οικονομικές επιδράσεις του τουρισμού
10. Οικονομική αξιολόγηση ειδικών εκδηλώσεων
11. Επενδύσεις από τουριστικές επιχειρήσεις
12. Επενδύσεις σε τουριστικές υποδομές
13. Φορολογία του τουρισμού
14. Τουρισμός και μεταφορές
15. Αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τουρισμού
16. Οικονομικά μέσα για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τουρισμού
17. Τουρισμός και οικονομική μεγέθυνση
18. Βιώσιμη τουριστική μεγέθυνση
19. Ανταγωνιστικότητα προορισμών
20. Μελλοντικές κατευθύνσεις για την έρευνα στα οικονομικά του τουρισμού
Ευρετήριο όρων
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις