0
Your Καλαθι
Η διαφήμιση ως επικοινωνία
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας. Κατά μεγάλο μέρος έχει τη μορφή επισκόπησης των ήδη δημοσιευμένων μελετών, ενώ το δεύτερο μέρος του, κυρίως, αναφέρεται περισσότερο σε μεθοδολογικά ερωτήματα για το πώς μπορεί να μελετηθεί η διαφήμιση, παρά σε εκτεταμένα παραδείγματα ανάλυσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις