0
Your Καλαθι
Εγχειρίδιο Οργανωσιακής Μάθησης και Διαχείρισης Γνώσης
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το παρόν εγχειρίδιο αναφέρεται σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο επιστημονικό πεδίο κατέχοντας ταυτόχρονα μία κεντρική θέση στη σύγχρονη θεωρία του μάνατζμεντ και της οργανωσιακής θεωρίας. Η οργανωσιακή μάθηση που αναφέρεται στη μελέτη των διεργασιών μάθησης από και μέσα στους οργανισμούς, κυρίως από ακαδημαϊκή σκοπιά, και η διαχείριση γνώσης που αποσκοπεί μεταξύ άλλων στο να δημιουργηθούν τρόποι μέτρησης, διάχυσης, αποθήκευσης και αξιοποίησης της γνώσης, προκειμένου να ενισχυθεί η οργανωσιακή επίδοση.
Σκοπός αυτού του εγχειριδίου είναι να σας βοηθήσει να απαντήσετε σε ερωτήματα όπως το κατά πόσο η γνώση αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα ή περιουσιακό στοιχείο, ποιες οι διαφορές μεταξύ ατομικής και οργανωσιακής γνώσης, πώς και τι είδους γνώση μοιράζεται, καθώς και το πώς η γνώση αποθηκεύεται. Θα σας παρουσιάσει επίσης δύο σημαντικά θέματα, τον “οργανισμό που μαθαίνει ή οργανισμό μάθησης” (learning organization) και την “οργανωσιακή γνώση” (organizational knowledge), που ενώ με μία πρώτη ματιά φαίνονται παρόμοια, στην πραγματικότητα όμως υπάρχουν αρκετές σημαντικές διαφοροποιήσεις οι οποίες θα εξηγηθούν αναλυτικά. Παράλληλα αναλύεται η σημασία της οργανωσιακής μάθησης και γνώσης μέσα στο αναπτυσσόμενο διεθνές πλαίσιο έρευνας σε περιοχές όπως η διαπολιτισμική ανταλλαγή, το διεθνές πλαίσιο καθώς και η μάθηση πέρα από τα σύνορα. Επιπρόσθετα υποδεικνύει τα μονοπάτια για μελλοντική έρευνα ανοίγοντας μία διαδρομή που μπορεί να διευρυνθεί με άλλα πρωτότυπα δοκίμια και συνεισφορές άλλων μελετητών εντρυφώντας, με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ή συμπληρωματικά, σε διαφορετικές υπο-περιοχές αυτού του εγχειριδίου.Το παρόν εγχειρίδιο αναφέρεται σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο επιστημονικό πεδίο κατέχοντας ταυτόχρονα μία κεντρική θέση στη σύγχρονη θεωρία του μάνατζμεντ και της οργανωσιακής θεωρίας. Η οργανωσιακή μάθηση που αναφέρεται στη μελέτη των διεργασιών μάθησης από και μέσα στους οργανισμούς, κυρίως από ακαδημαϊκή σκοπιά, και η διαχείριση γνώσης που αποσκοπεί μεταξύ άλλων στο να δημιουργηθούν τρόποι μέτρησης, διάχυσης, αποθήκευσης και αξιοποίησης της γνώσης, προκειμένου να ενισχυθεί η οργανωσιακή επίδοση.
Σκοπός αυτού του εγχειριδίου είναι να σας βοηθήσει να απαντήσετε σε ερωτήματα όπως το κατά πόσο η γνώση αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα ή περιουσιακό στοιχείο, ποιες οι διαφορές μεταξύ ατομικής και οργανωσιακής γνώσης, πώς και τι είδους γνώση μοιράζεται, καθώς και το πώς η γνώση αποθηκεύεται. Θα σας παρουσιάσει επίσης δύο σημαντικά θέματα, τον “οργανισμό που μαθαίνει ή οργανισμό μάθησης” (learning organization) και την “οργανωσιακή γνώση” (organizational knowledge), που ενώ με μία πρώτη ματιά φαίνονται παρόμοια, στην πραγματικότητα όμως υπάρχουν αρκετές σημαντικές διαφοροποιήσεις οι οποίες θα εξηγηθούν αναλυτικά. Παράλληλα αναλύεται η σημασία της οργανωσιακής μάθησης και γνώσης μέσα στο αναπτυσσόμενο διεθνές πλαίσιο έρευνας σε περιοχές όπως η διαπολιτισμική ανταλλαγή, το διεθνές πλαίσιο καθώς και η μάθηση πέρα από τα σύνορα. Επιπρόσθετα υποδεικνύει τα μονοπάτια για μελλοντική έρευνα ανοίγοντας μία διαδρομή που μπορεί να διευρυνθεί με άλλα πρωτότυπα δοκίμια και συνεισφορές άλλων μελετητών εντρυφώντας, με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ή συμπληρωματικά, σε διαφορετικές υπο-περιοχές αυτού του εγχειριδίου.Το παρόν εγχειρίδιο αναφέρεται σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο επιστημονικό πεδίο κατέχοντας ταυτόχρονα μία κεντρική θέση στη σύγχρονη θεωρία του μάνατζμεντ και της οργανωσιακής θεωρίας. Η οργανωσιακή μάθηση που αναφέρεται στη μελέτη των διεργασιών μάθησης από και μέσα στους οργανισμούς, κυρίως από ακαδημαϊκή σκοπιά, και η διαχείριση γνώσης που αποσκοπεί μεταξύ άλλων στο να δημιουργηθούν τρόποι μέτρησης, διάχυσης, αποθήκευσης και αξιοποίησης της γνώσης, προκειμένου να ενισχυθεί η οργανωσιακή επίδοση.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις