0
Your Καλαθι
Δυσλεξία
Νέες προσεγγίσεις - νέες προοπτικές
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
«Κανένας όρος δεν έχει σταθεί τέτοιο εμπόδιο τόσο στην επιστημονική μελέτη της ανάγνωσης, όσο και στην κατανόηση της αναγνωστικής δυσκολίας, όπως ο όρος “δυσλεξία”. Η λέξη αυτή θα παραμείνει για πολύ καιρό στην επικαιρότητα. Ο Elliott και η Grigorenko προσφέρουν μια εντυπωσιακή ανασκόπηση όλων των στοιχείων που εξηγούν τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό. Προτείνω ανεπιφύλακτα το βιβλίο σε όλους τους επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανάγνωση.»
Keith E. Stanovich, University of Toronto
«Αυτό το βιβλίο προκαλεί τη σκέψη του αναγνώστη εξετάζοντας σχολαστικά όλα τα επιστημονικά δεδομένα και καταλήγοντας να αμφισβητεί πολλές υποθέσεις σχετικά με την έννοια της δυσλεξίας. Ο Elliott και η Grigorenko δεν απαρνούνται την πραγματικότητα των αναγνωστικών δυσκολιών των παιδιών, αλλά πραγματικά θέτουν εν αμφιβόλω τη χρησιμότητα και την εγκυρότητα των σύγχρονων διαγνωστικών εργαλείων. Ένα απαραίτητο εγχειρίδιο για κάθε έναν που ενδιαφέρεται για τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές.»
Dorothy Bishop, University of Oxford
Αυτό το βιβλίο παρέχει μία συνεκτική και διορατική ανάλυση όλων των απόψεων για τη δυσλεξία. Το κεφάλαιο σχετικά με την αξιολόγηση και την παρέμβαση είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και αυτούς που διαμορφώνουν τις πολιτικές. Ένα πολύ δυνατό ταξίδι!»
Gordon F. Sherman, Princeton, NJ
«Αυτό το βιβλίο αποτελεί μία σημαντική συνεισφοράστον τομέα, θέτοντας επί τάπητος βασικά ζητήματα τα οποία αποτελούν τη βάση της δυσλεξίας. Προσφέρονται απόψεις ειδικών σε θέματα που σχετίζονται με την αξιολόγηση και την παρέμβαση. Ιδιαίτερα διορατική είναι η ανάλυση των συγγραφέων για το ρόλο του γνωστικού τομέα στη διαδικασία της ταξινόμησης και της παρέμβασης. Γενικώς, το βιβλίο έχει μεγάλη επιτυχία στο να συζητάει αρκετά περίπλοκα θέματα που σχετίζονται με τη δομή της δυσλεξίας.»
H. Lee Swanson, University of California–Riverside
«Οι δυσκολίες στην απόκτηση άριστων αναγνωστικών δεξιοτήτων παρουσιάζονται σε μεγάλο αριθμό παιδιών και η αναγνωστική δυσκολία συνιστά μία σημαντική εκπαιδευτική και κοινωνική πρόκληση. Κατά τις τελευταίες δεκαετίες έχει υπάρξει μία έκρηξη στη διεπιστημονική έρευνα σχετικά με τις γενετικές, νευροβιολογικές και γνωστικές βάσεις της αναγνωστικής δυσκολίας και, ενώ έχει υπάρξει μεγάλη πρόοδος σε κάθε τομέα, εξακολουθεί να παραμένει δυσδιάκριτη μία συναίνεση σε επίπεδο ορισμών και θεωρίας. Σε αυτό το όμορφα γραμμένο βιβλίο των Elliott και Grigorenko παρέχεται μία σοβαρή, επιστημονική εισαγωγή με συζητήσεις για τους ορισμούς της αναγνωστικής δυσκολίας και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επικαιροποιηθεί μία τέτοια συζήτηση μέσω της νεότερης έρευνας πάνω στις οδούς των γονιδίων–εγκεφάλου–συμπεριφοράς στην αναγνωστική δυσκολία. Κατά την άποψή μου, είναι ένα βιβλίο που πρέπει να διαβαστεί από τους ερευνητές, τους κλινικούς και τους εκπαιδευτικούς που αναζητούν πρόσβαση σε αυτό το σύγχρονο υψηλό επιστημονικό επίπεδο.»
Ken Pugh, Yale University
«Κάθε μία ή δύο δεκαετίες, παρουσιάζεται ένα βιβλίο το οποίο μπορεί να συνθέτει την έρευνα από το παρόν και παρελθόν για τη δυσλεξία κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διαφωτίζει και να προωθεί το μέλλον που πρέπει να κατευθυνθούμε. Το The Dyslexia Debate αποτελεί παράδειγμα τέτοιου βιβλίου. Οι Elliott και Grigorenko παρέχουν στο βιβλίο τους ένα εύρος θεματικών, οι οποίες καλύπτουν σε βάθος περίπλοκα θέματα που περιβάλλουν τη δυσλεξία. Αυτό το βιβλίο θα πρέπει να διαβαστεί από τον ερευνητή, τον ειδικό, τον γονέα. Έχοντας διαβάσει το βιβλίο τους, νιώθω περισσότερο διαφωτισμένη και στις τρεις κατηγορίες.»
Maryanne Wolf, Tufts University
Keith E. Stanovich, University of Toronto
«Αυτό το βιβλίο προκαλεί τη σκέψη του αναγνώστη εξετάζοντας σχολαστικά όλα τα επιστημονικά δεδομένα και καταλήγοντας να αμφισβητεί πολλές υποθέσεις σχετικά με την έννοια της δυσλεξίας. Ο Elliott και η Grigorenko δεν απαρνούνται την πραγματικότητα των αναγνωστικών δυσκολιών των παιδιών, αλλά πραγματικά θέτουν εν αμφιβόλω τη χρησιμότητα και την εγκυρότητα των σύγχρονων διαγνωστικών εργαλείων. Ένα απαραίτητο εγχειρίδιο για κάθε έναν που ενδιαφέρεται για τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές.»
Dorothy Bishop, University of Oxford
Αυτό το βιβλίο παρέχει μία συνεκτική και διορατική ανάλυση όλων των απόψεων για τη δυσλεξία. Το κεφάλαιο σχετικά με την αξιολόγηση και την παρέμβαση είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και αυτούς που διαμορφώνουν τις πολιτικές. Ένα πολύ δυνατό ταξίδι!»
Gordon F. Sherman, Princeton, NJ
«Αυτό το βιβλίο αποτελεί μία σημαντική συνεισφοράστον τομέα, θέτοντας επί τάπητος βασικά ζητήματα τα οποία αποτελούν τη βάση της δυσλεξίας. Προσφέρονται απόψεις ειδικών σε θέματα που σχετίζονται με την αξιολόγηση και την παρέμβαση. Ιδιαίτερα διορατική είναι η ανάλυση των συγγραφέων για το ρόλο του γνωστικού τομέα στη διαδικασία της ταξινόμησης και της παρέμβασης. Γενικώς, το βιβλίο έχει μεγάλη επιτυχία στο να συζητάει αρκετά περίπλοκα θέματα που σχετίζονται με τη δομή της δυσλεξίας.»
H. Lee Swanson, University of California–Riverside
«Οι δυσκολίες στην απόκτηση άριστων αναγνωστικών δεξιοτήτων παρουσιάζονται σε μεγάλο αριθμό παιδιών και η αναγνωστική δυσκολία συνιστά μία σημαντική εκπαιδευτική και κοινωνική πρόκληση. Κατά τις τελευταίες δεκαετίες έχει υπάρξει μία έκρηξη στη διεπιστημονική έρευνα σχετικά με τις γενετικές, νευροβιολογικές και γνωστικές βάσεις της αναγνωστικής δυσκολίας και, ενώ έχει υπάρξει μεγάλη πρόοδος σε κάθε τομέα, εξακολουθεί να παραμένει δυσδιάκριτη μία συναίνεση σε επίπεδο ορισμών και θεωρίας. Σε αυτό το όμορφα γραμμένο βιβλίο των Elliott και Grigorenko παρέχεται μία σοβαρή, επιστημονική εισαγωγή με συζητήσεις για τους ορισμούς της αναγνωστικής δυσκολίας και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επικαιροποιηθεί μία τέτοια συζήτηση μέσω της νεότερης έρευνας πάνω στις οδούς των γονιδίων–εγκεφάλου–συμπεριφοράς στην αναγνωστική δυσκολία. Κατά την άποψή μου, είναι ένα βιβλίο που πρέπει να διαβαστεί από τους ερευνητές, τους κλινικούς και τους εκπαιδευτικούς που αναζητούν πρόσβαση σε αυτό το σύγχρονο υψηλό επιστημονικό επίπεδο.»
Ken Pugh, Yale University
«Κάθε μία ή δύο δεκαετίες, παρουσιάζεται ένα βιβλίο το οποίο μπορεί να συνθέτει την έρευνα από το παρόν και παρελθόν για τη δυσλεξία κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διαφωτίζει και να προωθεί το μέλλον που πρέπει να κατευθυνθούμε. Το The Dyslexia Debate αποτελεί παράδειγμα τέτοιου βιβλίου. Οι Elliott και Grigorenko παρέχουν στο βιβλίο τους ένα εύρος θεματικών, οι οποίες καλύπτουν σε βάθος περίπλοκα θέματα που περιβάλλουν τη δυσλεξία. Αυτό το βιβλίο θα πρέπει να διαβαστεί από τον ερευνητή, τον ειδικό, τον γονέα. Έχοντας διαβάσει το βιβλίο τους, νιώθω περισσότερο διαφωτισμένη και στις τρεις κατηγορίες.»
Maryanne Wolf, Tufts University
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις