0
Your Καλαθι
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το βιβλίο «Σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων, 7η έκδοση» αποτελεί ένα πλήρες μεθοδολογικό εργαλείο για φοιτητές, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Επιχειρώντας να διατηρήσουν την ισορροπία ανάμεσα στη θεωρητική και την πρακτική προσέγγιση, οι συγγραφείς παρέχουν έναν ολοκληρωμένο οδηγό στους αναγνώστες, πλούσιο σε μεθόδους σχεδίασης και περιπτώσεις εφαρμογής που συνδυάζει τον σχεδιασμό, την παραγωγή, αλλά και τις προοπτικές του μάρκετινγκ, σε μια ενιαία προσέγγιση για την ανάπτυξη προϊόντων. Επιπλέον, στο βιβλίο διερευνώνται σύγχρονες μέθοδοι ανάπτυξης και αξιολόγησης, οι οποίες διασφαλίζουν ότι τα σχεδιασμένα προϊόντα ανταποκρίνονται τόσο στις προσδοκίες των χρηστών όσο και στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.
Η 7η έκδοση του βιβλίου είναι εμπλουτισμένη με ενημερωμένα παραδείγματα και δεδομένα αντλημένα από την πραγματικότητα της βιομηχανικής πρακτικής και παρουσιάζει επικαιροποιημένα στοιχεία σύγχρονων ερευνών και καινοτομιών. Τέλος, εξετάζονται ποικίλες μελέτες περίπτωσης προσδίδοντας στο βιβλίο επιπλέον ενδιαφέρον, δεδομένου ότι καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.
Περιέχει: Εισαγωγή - Η Διαδικασία Ανάπτυξης Προϊόντων και η Οργάνωση - Αναγνώριση Ευκαιριών - Προγραμματισμός Προϊόντων - Αναγνώριση Αναγκών Πελατών - Προδιαγραφές Προϊόντων - Παραγωγή Ιδεών - Επιλογή Ιδεών - Δοκιμή Ιδεών - Αρχιτεκτονική Προϊόντων - Βιομηχανικό Σχέδιο - Σχεδιασμός για το Περιβάλλον - Σχεδιασμός για την Παραγωγή και την Εφοδιαστική Αλυσίδα - Πρωτοτυποποίηση - Εύρωστος Σχεδιασμός - Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας και Πνευματική Ιδιοκτησία - Σχεδιασμός Υπηρεσιών - Τα Οικονομικά της Ανάπτυξης Προϊόντων - Διαχείριση Έργου - Ευρετήριο
Η 7η έκδοση του βιβλίου είναι εμπλουτισμένη με ενημερωμένα παραδείγματα και δεδομένα αντλημένα από την πραγματικότητα της βιομηχανικής πρακτικής και παρουσιάζει επικαιροποιημένα στοιχεία σύγχρονων ερευνών και καινοτομιών. Τέλος, εξετάζονται ποικίλες μελέτες περίπτωσης προσδίδοντας στο βιβλίο επιπλέον ενδιαφέρον, δεδομένου ότι καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.
Περιέχει: Εισαγωγή - Η Διαδικασία Ανάπτυξης Προϊόντων και η Οργάνωση - Αναγνώριση Ευκαιριών - Προγραμματισμός Προϊόντων - Αναγνώριση Αναγκών Πελατών - Προδιαγραφές Προϊόντων - Παραγωγή Ιδεών - Επιλογή Ιδεών - Δοκιμή Ιδεών - Αρχιτεκτονική Προϊόντων - Βιομηχανικό Σχέδιο - Σχεδιασμός για το Περιβάλλον - Σχεδιασμός για την Παραγωγή και την Εφοδιαστική Αλυσίδα - Πρωτοτυποποίηση - Εύρωστος Σχεδιασμός - Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας και Πνευματική Ιδιοκτησία - Σχεδιασμός Υπηρεσιών - Τα Οικονομικά της Ανάπτυξης Προϊόντων - Διαχείριση Έργου - Ευρετήριο
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις