0
Your Καλαθι
Ελληνική εκπαίδευση ΙΙ
20ός αιώνας
Περιγραφή
Το έργο αυτό, που αποτελείται από δύο τόμους, είναι μια προσπάθεια προσέγγισης της ελληνικής εκπαίδευσης στην ιστορική της πορεία από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Ο πρώτος τόμος μελετά την εξέλιξη της ελληνικής εκπαίδευσης από την αρχαιότητα ως το τέλος του 19ου αιώνα. Στο δεύτερο τόμο παρουσιάζονται οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμιστικές προσπάθειες που έγιναν στο χώρο της Οργάνωσης, Διοίκησης και Εποπτείας της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τις αρχές του 20ού αιώνα έως, σχεδόν, σήμερα. Στόχος του παρόντος έργου είναι να προαγάγει την καλύτερη γνώση του παρελθόντος (παράγοντες που επηρέασαν την εξέλιξη του εκπαιδευτικού μας συστήματος, ποιότητα προγραμμάτων, διδακτικά βιβλία, γλώσσα διδασκαλίας, παιδονομικά μέσα, πλεονεκτήματα και δυσκολίες στην οργάνωση, διοίκηση και πλεονεκτήματα και δυσκολίες στην οργάνωση, διοίκηση και εποπτεία της εκπαίδευσης, επίπεδο εκπαίδευσης διδακτικού προσωπικού κ.α.), υποβοηθώντας με αυτό τον τρόπο την κατανόηση και την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του σημερινού εκπαιδευτικού μας συστήματος, καθώς και την καλύτερη δόμηση, προγραμματισμό και προσανατολισμό της εκπαίδευσης στο μέλλον. Αποτελεί, για το λόγο αυτόν, ένα ουσιαστικό βοήθημα για τους φοιτητές των παιδαγωγικών τμημάτων, τους μετεκπαιδευόμενους και επιμορφωνόμενους εκπαιδευτικούς, καθώς και για κάθε εκπαιδευτικό ή ενδιαφερόμενο για τα θέματα της ελληνικής εκπαίδευσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις