0
Your Καλαθι
Ψηφίδες Στοχασμών Θ
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Ο ανθρώπινος λόγος: οι λέξεις και οι φράσεις οι έμφορτες από πείρα,
σοφία, ήθος και καλαισθησία, που έχουν γραφεί κατά καιρούς από ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών, είναι μια παρακαταθήκη πολιτισμού, γνώσης και καλλιέργειας.
Ως αρχή και αυτής της συλλογής των προσωπικών Ψηφίδων Ιδεών, παραθέτουμε μερικούς σοφούς αφορισμούς και διαλογισμούς μεγάλων φυσιογνωμιών του πνεύματος. Υπενθυμίζουμε, ότι ο Αθηναίος ποιητής Μένανδρος (343-291), κέρδισε την αθανασία με 866 «Γνώμες Μονόστιχες».
Αρχή παιδείας η των ονομάτων επίσκεψις.
(Και μόνον η σπουδή των λέξεων είναι πηγή σοφίας).
Αντισθένης (455-360)
Από νεότητος έως γήρας αναλάμβανε σοφίαν λόγου. Βεβαιότερον
(:ασφαλέστερο) τούτω, των άλλων (απο)κτημάτων.
Βίας ο Πριηνεύς (6ος αι. π.Χ.)
«Α αν τις τιμήσειε ως κάλλιστα, εισίν τα ονόματα, άτινα ευέχουσιν νούν
και φρόνησιν, περί το ον, όντως εννοίας απηκριβωμένας ορθώς, καλείσθαι» (: Αυτά που μπορεί να εκτιμήσει κανείς ως κάλλιστα, είναι οι λέξεις
(τα ονόματα) που θεωρούνται ότι αποδίδουν σωστά τα νοήματα που αναφέρονται στην αληθινή ουσία των πραγμάτων).
Πλάτων (Φίληβος 36 D)
σοφία, ήθος και καλαισθησία, που έχουν γραφεί κατά καιρούς από ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών, είναι μια παρακαταθήκη πολιτισμού, γνώσης και καλλιέργειας.
Ως αρχή και αυτής της συλλογής των προσωπικών Ψηφίδων Ιδεών, παραθέτουμε μερικούς σοφούς αφορισμούς και διαλογισμούς μεγάλων φυσιογνωμιών του πνεύματος. Υπενθυμίζουμε, ότι ο Αθηναίος ποιητής Μένανδρος (343-291), κέρδισε την αθανασία με 866 «Γνώμες Μονόστιχες».
Αρχή παιδείας η των ονομάτων επίσκεψις.
(Και μόνον η σπουδή των λέξεων είναι πηγή σοφίας).
Αντισθένης (455-360)
Από νεότητος έως γήρας αναλάμβανε σοφίαν λόγου. Βεβαιότερον
(:ασφαλέστερο) τούτω, των άλλων (απο)κτημάτων.
Βίας ο Πριηνεύς (6ος αι. π.Χ.)
«Α αν τις τιμήσειε ως κάλλιστα, εισίν τα ονόματα, άτινα ευέχουσιν νούν
και φρόνησιν, περί το ον, όντως εννοίας απηκριβωμένας ορθώς, καλείσθαι» (: Αυτά που μπορεί να εκτιμήσει κανείς ως κάλλιστα, είναι οι λέξεις
(τα ονόματα) που θεωρούνται ότι αποδίδουν σωστά τα νοήματα που αναφέρονται στην αληθινή ουσία των πραγμάτων).
Πλάτων (Φίληβος 36 D)
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις