0
Your Καλαθι
Αυτισμός: Τι σημαίνει για μένα;
Οδηγός στην αυτογνωσία και στην επικοινωνία
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Είναι μεγάλη ικανοποίηση η μετάφραση και η επιμέλεια του βιβλίου εργασίας της Catherine Faherty που εκδίδεται με τη μορφή αυτή μόνο στην ελληνική γλώσσα. Εξαιρετική επαγγελματίας, δημιουργική και ιδιαίτερα αφοσιωμένη όπως δηλώνει ο Gary B. Mesibov, πρώην διευθυντής του Τομέα TEACCH στο Πανεπιστήμιο του Chapel Hill στη Β. Καρολίνα, η Catherine έχει ωφελήσει με τις πρωτοποριακές της ιδέες άτομα με αυτισμό διαφορετικών ηλικιών και δυνατοτήτων, τις οικογένειές τους, αλλά και εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες υγείας. Η συνεργασία μου μαζί της από το 1997 έως σήμερα είναι ιδιαίτερα δημιουργική. Από την εκπαίδευσή μου στο Πρόγραμμα TEACCH όπου εργαζόταν, την οργάνωση της πρώτης παρουσίασής της για τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος στην Ελλάδα το 1998 και πολλών σεμιναρίων στη συνέχεια, έως τη μετάφραση και έκδοση των βιβλίων της στην ελληνική γλώσσα, η συνεργασία μας είναι συνεχής και σταθερή, όπως και το κοινό μας ενδιαφέρον για τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Αναγνωρίζοντας ότι οι διαταραχές αυτές μπορεί να είναι πιο συχνές από όσο φανταζόμαστε σήμερα, όπως φαίνεται από τις πρόσφατες εντυπωσιακές αλλαγές των επιδημιολογικών δεδομένων, επιχειρούμε την έκδοση αυτού του βιβλίου προς όφελος όλων εκείνων που ενδιαφέρονται για τις ΔΑΦ: για τα άτομα με αυτισμό και τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους θεραπευτές.
Περιεχόμενα:
Πρόλογος
Η Συγγραφέας
Σημείωμα της συγγραφέως
Στους Ενήλικες Αναγνώστες: γονείς, αδέλφια, δασκάλους και φίλους
Γιατί Γράφτηκε Αυτό το Βιβλίο
Η οργάνωση Αυτού του Βιβλίου
Ποιος Έγραψε Τελικά το Βιβλίο Εργασίας;
Λύσεις που Πρέπει να Θυμάστε όταν Εφαρμόζετε τις Ιδέες του Βιβλίου
Ευχαριστίες
1: Εισαγωγή
-Βιβλίο Εργασίας
Μπορεί να Έχω Απορίες
Πως Μπορώ να Διαβάσω Αυτό το Βιβλίο
Αυτό Είναι Ένα Βιβλίο Εργασίας
Οδηγίες
Εξάσκηση: Σημειώνω Τι Είναι Αλήθεια Για Μένα
Ειδική Σελίδα Εξάσκησης
Παρουσιάζω τον Εαυτό μου
Δυνατότητες και Ταλέντα
Η Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος Είναι Ένα Άλλο Πράγμα που Έχει Σχέση μ' Εμένα
Τι είναι η Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος ή ο Αυτισμός;
Γιατί Έχω Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος;
Γεννήθηκα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος;
-Για Γονείς και Δασκάλους
Σημειώστε τι Είναι Αλήθεια
Το Βιβλίο Ασκήσεων Απαιτεί τη Συμμετοχή και την Καθοδήγησή σας
Τι Γίνεται αν το Παιδί σας Θέλει να Σημειώνει Όλες τις Εκδοχές, ή αν δεν Θέλει να Σημειώσει Καμιά;
Χρησιμοποιείστε ένα Κομμάτι Χαρτί για να το Βοηθήσετε να Εστιαστεί
Διαλέξτε και Πάρτε
2: Τρόποι Σκέψης
-Βιβλίο εργασίας
Ιδιαίτερα Ενδιαφέροντα
Λεπτομέρειες
Τρόποι Μάθησης
Τελειότητα
Ρουτίνες και Οικειότητα
Αλλαγές
Ένα Πρόγραμμα Μπορεί να με Βοηθήσει να Είμαι Ευέλικτος
Αλλαγές Της Τελευταίας Στιγμής
-Για Γονείς και Δασκάλους
Η Ανάγκη για Επιτυχία
Αξιολόγηση
Καθημερινή Άτυπη Αξιολόγηση
Ασυνέπεια
Οπτικά Δομημένη Εκπαίδευση
Το Πρόγραμμα
Έξι Παραδείγματα Προγράμματος
3: Οι Αισθητηριακές Εμπειρίες
-Βιβλίο εργασίας
Οι Πέντε Αισθήσεις
Δυνατοί ή Ξαφνικοί Θόρυβοι
Θόρυβοι που Δεν Ακούν οι Άλλοι
Αφή
Όσφρηση
Όραση
Γεύση
Πόνος
Κινήσεις
Πότε και που Επιτρέπονται οι Κινήσεις
-Για Γονείς και Δασκάλους
Η περιοχή ηρεμίας
Ελάττωση των Οπτικών Ερεθισμάτων
Χειρισμός των Ακουστικών Ερεθισμάτων
Έλεγχος των Ερεθισμάτων Αφής
Μυρωδιές
Η Ανάγκη για Στοματικά Ερεθίσματα
Διατροφή
Οπτικές Προτιμήσεις
Κίνηση για Αισθητηριακό Ερεθισμό
Αξιολόγηση Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης
4: Καλλιτεχνικά Ταλέντα
-Βιβλίο εργασίας
Σχέδιο και Ζωγραφική
Μουσική
Γράψιμο
Θέατρο
Μηχανικές Δεξιότητες
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
-Για Γονείς και Δασκάλους
Γιατί Νομίζετε ότι η Καλλιτεχνική Έκφραση Είναι Σημαντική;
Με Ποιους Τρόπους οι Γονείς Μπορούν να Ενισχύσουν το Ταλέντο του Παιδιού τους;
Έχετε Κάποιες Άλλες Ιδέες για τα Άτομα με Αυτισμό και Ιδιαίτερα Ταλέντα;
Ποια Είναι η Προσωπική σας Εμπειρία από την Ανάπτυξη του Ταλέντου σας;
5: Οι Άνθρωποι
-Βιβλίο εργασίας
Άνθρωποι
Οι Άνθρωποι στην Οικογένειά Μου
Καινούργιοι ή Διαφορετικοί Άνθρωποι στο Σπίτι
Το Οικογενειακό μου Δένδρο
Καινούργιοι ή Διαφορετικοί Άνθρωποι στο Σχολείο
Άλλοι Σημαντικοί Άνθρωποι
Προσέχω Περισσότερους Ανθρώπους
Ασφάλεια
-Για Γονείς και Δασκάλους
Κατάλογος Νέων Προσώπων στο Πρόγραμμα
Χρησιμοποιήστε Ημερολόγιο
Γράψτε Ένα Πρόγραμμα Γεγονότων Όταν Περιμένετε Επισκέπτες
Επισκέπτες που Διανυκτερεύουν
Οι Γονείς Εκτός Πόλης
Αλλαγές στη Δομή της Οικογένειας
Αντικαταστάτες Δάσκαλοι
Κοινωνικές Ιστορίες
Εκπαιδεύεστε στην Αναζήτηση Βοήθειας σε Δημόσιους Χώρους
6: Κατανόηση
-Βιβλίο εργασίας
Βλεμματική Επαφή
Λέξεις: Κυριολεκτικά Νοήματα και Μεταφορικές Φράσεις
Γλώσσα του Σώματος και Εκφράσεις Προσώπου
Δυσκολία Κατανόησης των Ανθρώπων
Καλύτερη Κατανόηση των Ανθρώπων
Βλέπω Τι Επικοινωνούν
Αφαιρούμαι
-Για Γονείς και Δασκάλους
Το Κρίσιμο Κενό Μεταξύ Ομιλίας και Κατανόηση
Κοιτάξτε Προσεχτικά
Η Βλεμματική Επαφή
Η Επιλογή των Λέξεων
Ο Τρόπος που Μιλάτε
Αναγνωρίστε τις Διασπάσεις
Δομήστε τον Χρόνο για να Ακούει
Η Γλώσσα του Σώματος [...]
7: Σκέψεις
8: Επικοινωνία
9: Σχολείο
10: Φίλοι
11: Αναστάτωση
12: Επιπλέον Πληροφορίες
13: Συμβόλαιο Επικοινωνίας
Παραρτήματα:
-Συμβουλές για τις Φόρμες Επικοινωνίας
-Παραδείγματα με Φόρμες Επικοινωνίας
-Αποσπάσματα από το Βιβλίο της Catherine Faherty "Κατανόηση του Θανάτου και της Αρρώστιας και τι Διδάσκουν για τη Ζωή"
Περιεχόμενα:
Πρόλογος
Η Συγγραφέας
Σημείωμα της συγγραφέως
Στους Ενήλικες Αναγνώστες: γονείς, αδέλφια, δασκάλους και φίλους
Γιατί Γράφτηκε Αυτό το Βιβλίο
Η οργάνωση Αυτού του Βιβλίου
Ποιος Έγραψε Τελικά το Βιβλίο Εργασίας;
Λύσεις που Πρέπει να Θυμάστε όταν Εφαρμόζετε τις Ιδέες του Βιβλίου
Ευχαριστίες
1: Εισαγωγή
-Βιβλίο Εργασίας
Μπορεί να Έχω Απορίες
Πως Μπορώ να Διαβάσω Αυτό το Βιβλίο
Αυτό Είναι Ένα Βιβλίο Εργασίας
Οδηγίες
Εξάσκηση: Σημειώνω Τι Είναι Αλήθεια Για Μένα
Ειδική Σελίδα Εξάσκησης
Παρουσιάζω τον Εαυτό μου
Δυνατότητες και Ταλέντα
Η Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος Είναι Ένα Άλλο Πράγμα που Έχει Σχέση μ' Εμένα
Τι είναι η Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος ή ο Αυτισμός;
Γιατί Έχω Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος;
Γεννήθηκα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος;
-Για Γονείς και Δασκάλους
Σημειώστε τι Είναι Αλήθεια
Το Βιβλίο Ασκήσεων Απαιτεί τη Συμμετοχή και την Καθοδήγησή σας
Τι Γίνεται αν το Παιδί σας Θέλει να Σημειώνει Όλες τις Εκδοχές, ή αν δεν Θέλει να Σημειώσει Καμιά;
Χρησιμοποιείστε ένα Κομμάτι Χαρτί για να το Βοηθήσετε να Εστιαστεί
Διαλέξτε και Πάρτε
2: Τρόποι Σκέψης
-Βιβλίο εργασίας
Ιδιαίτερα Ενδιαφέροντα
Λεπτομέρειες
Τρόποι Μάθησης
Τελειότητα
Ρουτίνες και Οικειότητα
Αλλαγές
Ένα Πρόγραμμα Μπορεί να με Βοηθήσει να Είμαι Ευέλικτος
Αλλαγές Της Τελευταίας Στιγμής
-Για Γονείς και Δασκάλους
Η Ανάγκη για Επιτυχία
Αξιολόγηση
Καθημερινή Άτυπη Αξιολόγηση
Ασυνέπεια
Οπτικά Δομημένη Εκπαίδευση
Το Πρόγραμμα
Έξι Παραδείγματα Προγράμματος
3: Οι Αισθητηριακές Εμπειρίες
-Βιβλίο εργασίας
Οι Πέντε Αισθήσεις
Δυνατοί ή Ξαφνικοί Θόρυβοι
Θόρυβοι που Δεν Ακούν οι Άλλοι
Αφή
Όσφρηση
Όραση
Γεύση
Πόνος
Κινήσεις
Πότε και που Επιτρέπονται οι Κινήσεις
-Για Γονείς και Δασκάλους
Η περιοχή ηρεμίας
Ελάττωση των Οπτικών Ερεθισμάτων
Χειρισμός των Ακουστικών Ερεθισμάτων
Έλεγχος των Ερεθισμάτων Αφής
Μυρωδιές
Η Ανάγκη για Στοματικά Ερεθίσματα
Διατροφή
Οπτικές Προτιμήσεις
Κίνηση για Αισθητηριακό Ερεθισμό
Αξιολόγηση Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης
4: Καλλιτεχνικά Ταλέντα
-Βιβλίο εργασίας
Σχέδιο και Ζωγραφική
Μουσική
Γράψιμο
Θέατρο
Μηχανικές Δεξιότητες
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
-Για Γονείς και Δασκάλους
Γιατί Νομίζετε ότι η Καλλιτεχνική Έκφραση Είναι Σημαντική;
Με Ποιους Τρόπους οι Γονείς Μπορούν να Ενισχύσουν το Ταλέντο του Παιδιού τους;
Έχετε Κάποιες Άλλες Ιδέες για τα Άτομα με Αυτισμό και Ιδιαίτερα Ταλέντα;
Ποια Είναι η Προσωπική σας Εμπειρία από την Ανάπτυξη του Ταλέντου σας;
5: Οι Άνθρωποι
-Βιβλίο εργασίας
Άνθρωποι
Οι Άνθρωποι στην Οικογένειά Μου
Καινούργιοι ή Διαφορετικοί Άνθρωποι στο Σπίτι
Το Οικογενειακό μου Δένδρο
Καινούργιοι ή Διαφορετικοί Άνθρωποι στο Σχολείο
Άλλοι Σημαντικοί Άνθρωποι
Προσέχω Περισσότερους Ανθρώπους
Ασφάλεια
-Για Γονείς και Δασκάλους
Κατάλογος Νέων Προσώπων στο Πρόγραμμα
Χρησιμοποιήστε Ημερολόγιο
Γράψτε Ένα Πρόγραμμα Γεγονότων Όταν Περιμένετε Επισκέπτες
Επισκέπτες που Διανυκτερεύουν
Οι Γονείς Εκτός Πόλης
Αλλαγές στη Δομή της Οικογένειας
Αντικαταστάτες Δάσκαλοι
Κοινωνικές Ιστορίες
Εκπαιδεύεστε στην Αναζήτηση Βοήθειας σε Δημόσιους Χώρους
6: Κατανόηση
-Βιβλίο εργασίας
Βλεμματική Επαφή
Λέξεις: Κυριολεκτικά Νοήματα και Μεταφορικές Φράσεις
Γλώσσα του Σώματος και Εκφράσεις Προσώπου
Δυσκολία Κατανόησης των Ανθρώπων
Καλύτερη Κατανόηση των Ανθρώπων
Βλέπω Τι Επικοινωνούν
Αφαιρούμαι
-Για Γονείς και Δασκάλους
Το Κρίσιμο Κενό Μεταξύ Ομιλίας και Κατανόηση
Κοιτάξτε Προσεχτικά
Η Βλεμματική Επαφή
Η Επιλογή των Λέξεων
Ο Τρόπος που Μιλάτε
Αναγνωρίστε τις Διασπάσεις
Δομήστε τον Χρόνο για να Ακούει
Η Γλώσσα του Σώματος [...]
7: Σκέψεις
8: Επικοινωνία
9: Σχολείο
10: Φίλοι
11: Αναστάτωση
12: Επιπλέον Πληροφορίες
13: Συμβόλαιο Επικοινωνίας
Παραρτήματα:
-Συμβουλές για τις Φόρμες Επικοινωνίας
-Παραδείγματα με Φόρμες Επικοινωνίας
-Αποσπάσματα από το Βιβλίο της Catherine Faherty "Κατανόηση του Θανάτου και της Αρρώστιας και τι Διδάσκουν για τη Ζωή"
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις